۰ نفر
۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷

امروز هم توی شهر خبری نبود. اصلا انگار نه انگار روز ولادت دختر مولا علی(ع) است.

حرم حضرت زینب کبری(س) چند سال است که زیر تیر و ترکش تکفیری ها آرامش ندارد و زائران با خوف و خطر به زیارت پیامبر کربلا می روند. خیلی از بچه های این وطن اطراف حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسیده اند و خیلی های دیگر آرزو دارند مدافع حرم زینب (س) شوند و در این راه به فیض شهادت برسند. حتما سربندهای کلنا عباسک یازینب را دیده اید.
نمیخواهم مسئولین فرهنگی کشور را مخاطب قرار دهم که چرا در شهر هیچ خبری نیست. چون هر وقت «مسئولان فرهنگی کشور» را مخاطب قرار می دهی و سئوال می کنی چرا فلان کار را نکردید یا چرا اهمال کردید!؟ با طیف وسیعی از وزارتخانه ها، سازمان ها، ادارات و نهادها مواجه می شوی که طلبکارانه پاسخ می دهند و کارهای نکرده را فهرست می کنند.
به همین خاطر مشخصا می خواهم فقط یک نهاد را مخاطب قرار دهم. ریاست محترم سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران جناب آقای حجت الاسلام شهاب مرادی چرا برای ولادت حضرت زینب کبری(س) کاری برای شهر تهران نکردید؟! خودم چیزی ندیدم، از چند نفری هم که سئوال کردم چیزی ندیده بودند. حداقل کاری که می توانستید انجام دهید نصب چند بنر در سطح شهر بود. مثل همه پاسداشت هایی که برای ایام شادی اهل بیت(س) انجام می دهید!
ولی روز ولادت حضرت زینب(س) فرق می کرد، شایسته بود تهران در این روز ارادتش را به حرم تحت محاصره پیامبر کربلا اعلام می کرد. اصلا چه اشکالی داشت از یک هفته قبل به استقبال روز ولادت می رفتید. راستی! چرا برای ایام سوگواری یک هفته قبل فعالیت هایتان شروع می شود اما ایام ولادت را فراموش می کنید!؟
تلاقی نوروز امسال با ایام فاطمیه برخی را نگران کرده که نکند مردم حواسشان نباشد! [که البته اینگونه نیست. مردم در مقایسه با مسئولان فرهنگی بیشتر از ارزشها صیانت می کنند] آقای مرادی! فکر نمی کنید یکی از دلایلی که برخی از مردم حواسشان نیست، تعلل نهادهایی چون سازمان شماست؟ سازمان شما یک مولف است، هرکاری کند تمام کشور فرامی گیرند و تکرار می کنند. چرا ایام سرور اهل بیت (س) را بهتر پاس نمی دارید تا کام مردم شیرین باشد و نگویند اینها فقط دهه عزاداری دارند.
آقای مرادی مشخصا مخاطبم شما هستید! تعلل های ما کم از جنایت های تکفیری ها علیه مقدسات تشیع ندارد. آنها دانسته به نبرد با خاندان پیامبر(ص) آمده اند و ما با تعلل و حواس پرتی مان.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    60 9
    وقتهایی هم که فراموش نمی‌کنند برای ولادت‌ها هم میان نوحه می‌خونن
  • بی نام IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    4 9
    می اومدید در جنوب شهر خیلی با صفا بود شما در بالا شهر ندیدید یه کم یه چرخ می زدید می دیدید. اینجا ولادت برگزار شد با تصاویر زینبیه تو مسجد و حرم پسر جان. فرافکنی نکن
    • بی نام A1 ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
      4 5
      بله همه جا هم هیات هست و هم مسجد. مردم هم در مساجد و هیات ها وظیفه خودشان را انجام می دهند. آدم هایی که هیات نمی روند نباید بدانند که امروز یک روز شاده؟ این وظیفه سازمانی که وظیفه اش فعالیت فرهنگی در شهر است نیست؟!!
  • لبو فروش A1 ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    6 9
    و البته مطلب جناحی نوشتن و خرج کردن از اعتبار اهل بیت (ع) هم کم از جنایت تکفیریا نداره...
  • بی نام US ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    21 5
    اگر واقعا برای شادی مردم دغدغه دارید کاش کمی هم دلتون برای نوروز و جشن های ملی می سوخت که سالهاست با دشمنی و اکراه باش برخورد میشه. این جشن ها پتانسیل بیشتری برای شادی و شادابی مردم دارند تا اونها که شما نگرانشون هستید.
    • یک شهروند IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
      13 6
      دوست داشتم می تونستم و هزارتا لایک به این نظرت می دادم.واقعا ما به کجاها رسیدیم ایرانی هستیم یا عرب.من منکر عزاداری ها و جشنها!!! برای اهل بیت نیستم ولی قبل از هر چیزی ما ایرانی هستم ...
  • بنده خدا A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    16 5
    شادي چيه ؟ چه رنگيه ؟ چه مزه اي دارد ؟ با اين افراد ...... كي جرات ميكنه شادي كنه؟؟!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    0 7
    اينها فقط ظاهرا ارادت را حفظ مي كنند و باطنا اين طور نيست والا چرا نبايد يادشان باشد .. حتما بايد هميشه به تقويم رجوع كنيم تا يادمان باشد چه مناسبتي است ..
  • علی. خ. A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    5 5
    مگر آقای مرادی چند وقت است که کارشان را شروع کرده اند که شما همۀ تقصیر ها را گردن ایشان می اندازید؟ نظر ایشان در مورد فاطمیه را خوانده اید یا الکی نظرشان را پیش بینی می کنید؟ http://isna.ir/fa/news/92121510058/حضرت-خدیجه-س-رمز-اشتراک-همه-مذاهب-و-مومنین
    • بی نام A1 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
      0 4
      برادر ارجمند جناب آقای «علی.خ.» در این یادداشت یک نفر مورد خطاب قرار گرفته و آن هم جناب آقای حجت الاسلام شهاب مرادی هستند، به این منظور که در خلاء بحثی بی سرانجام مطرح نشود. مگر مسئولیت فعالیت های شهری در شهر تهران بر عهده سازمان فرهنگی و هنرش شهرداری تهران نیست؟ نظرات دقیق و شیوای استاد مرادی باید عملیاتی شود. با سخنرانی کاری پیش نمی رود. یک فرصت -ولادت حضرت زینب(س) در سکوت و انجام ندادم مسئولیت های یک نهاد از دست رفت. باید این نهاد پاسخی داشته باشد.
  • بی نام IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    13 5
    شادییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه حرام نیست ؟
  • همشهری A1 ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
    1 0
    محسن جان .دلت خوشه .
  • بی نام IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    شادی کلمه بعدی است چون هزینه دارد. غم و قصه خوب است و خیلی کم هزینه است و یک راست مردم را افسرده کرده ، ترمز رشد او و کل جامعه را کشیده و به فنا می برد و در عوض افرادی هم نصیب زیادی می برند. و کشورهای رقیب هم لذتش را.