شکل هندسی از آیفون 7 و 7 پلاس با 1 میلی‌متر ضخامت بیشتر و باتری بزرگ‌تر / عکس

نداشتن جک هدفون، کانکتور هوشمند، 1 میلی‌متر ضخیم‌تر و احتمالاً باتری بزرگ‌تر؛ فاکتورهای طراحی است که از روی جدیدترین شکل هندسی منتشرشده از آیفون 7 و 7 پلاس می‌توان استنباط کرد.

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس تصاویری که مشاهده می‌کنید، اندازه و ابعاد واقعی پرچم‌داران 2016 اپل مشخص‌شده است وظاهرا 1 میلی‌متر ضخامت بیشتر در مقایسه یا مدل آیفون 6 نشان‌دهنده باتری بزرگ‌تر است، هرچند این موضوع هنوز تأیید رسمی نشده است.

همچنین شاهد آیفون پهن‌تر و بلندقدتر نیز خواهیم بود که در آن جک هدفون وجود ندارد و کانکتور هوشمند همه‌کاره جای پورت‌های معمول را خواهد گرفت. از کانکتور هوشمند می‌توان برای اتصال کیبورد جدید نیز مانند آی پد پرو استفاده کرد.

جالب اینکه آیفون 7 تک‌دوربینه و آیفون 7 پلاس دو دوربینه خواهد بود.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهان A1 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    7 3
    از اینکه بسیاری از گوشی ها در ایران تقلبی و به سفارش است بسیار غمگینم. هیچگاه شماره سریال باطری با خوده گوشی و شارژ و هدفون و مخلفاتش همخوانی ندارد. بطور کل گوشی موبایل در ایران بسیار گرانتر از سایر کشورهاست و قلابی. منظور از سفارشی یعنی ، آن کارخانه به سفارش خریداره عمده ، مثلا دوربین یا سخت افزار داخلش را کم میکنه ،که ارزانتر میشه ولی به قیمت واقعی فروخته میشه. به سایت نامبرینگ و برنامه آفیسر اعتماد کنید و چک کنید.