۰ نفر
۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
«واقعیت تو تمام است» به واقعیت پیوست

جمعه هفتم خرداد ماه با حضور جمع کثیری از هنرمندان و علاقه مندان به عکاسی نمایشگاه عکس های رومین محتشم در گالری راه ابریشم شماره یک گشایش یافت و همزمان با آن کتاب همان مجموعه عکس ها با نام «واقعیت تو تمام است» نیز رونمایی گردید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این نمایشگاه تعداد پانزده اثر از عکس های این عکاس به نمایش گذاشته شده است که درونمایه عمده این آثار گشت و گذار شهودی عکاس به دنیای اطراف خویش است.دنیای بازمانده های انسان،دنیای فراموشی ها و دنیای جدال بین ماندن ها و رفتن ها،چیزهایی که به خاطره تبدیل می شوند و خاطراتی که ما را دوباره به دنیای خود پیوند می زنند.فضاهای ترک شده ای که هنوز روح انسان را در خود جای داده است و این دستاویزی است که مخاطب عکس ها می تواند حضور خود را در درون آثار جستجو کند.

همراهی این نمایشگاه با انتشار کتابی با همین عنوان از نشر چشمه موجودیت نمایشگاه را جدی تر کرده و درج مقدمه ی دو چهره ی مهم عکاسی ایران مهران مهاجر و دکتر مهدی مقیم نژاد بر اهمیت این مجموعه افزوده است.
این نمایشگاه از ۹ تا ۱۷ خرداد در گالری راه ابریشم شماره یک واقع در خیابان شهید لواسانی(فرمانیه) پلاک ۱۰۳ واحد ۲ پذیرای مخاطبین خواهد بود.

58245

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =