تصاویری از مراسمی که در آن تمام کاروان المپیکی ایران بیمه شدند

سایت روزنامه خبرورزشی نوشت: به منظور حمایت پایدار از قهرمانان ملی و افتخارآفرین ورزشی ایران در المپیک 2016 ریو؛ با ابتکار بیمه ایران کاروان ورزشی ایران در المپیک بیمه شدند.

به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، در مراسمی که صبح شنبه 8 خرداد در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد تفاهم نامه بیمه جامع ورزشکاران المپیکی ریو2016 میان بیمه ایران و کمیته ملی المپیک به امضای سیدعباس حسینی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران و شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران رسید.

بر اساس این تفاهم نامه بیمه ایران نسبت به ارائه پوشش بیمه نامه عمر،حوادث و درمان 3 ماهه (از تاریخ اعزام) کاروان ورزشی ایران اقدام می کند.
حریفان تمرینی ورزشکاران اعزامی به المپیک نیز تا تاریخ اعزام ورزشکاران و در داخل کشور تحت پوشش بیمه ای قرار خواهند گرفت.

فراخوان ملی سپاس سرفرازان
همچنین با توافق کمیته ملی المپیک، بیمه ایران با اعلام فراخوان عمومی، شماره حسابی را بابت طرح سپاس سرفرازان بمنظور پوشش " بیمه بازنشستگی مکمل قهرمانان المپیکی ریو 2016 " تخصیص و نسبت به ارائه پوشش بیمه بازنشستگی مکمل (تمام عمر) قهرمانانی که موفق به تصاحب و کسب مدال طلا ، نقره و برنز شوند اقدام کند .
هدف اصلی این طرح ، فراهم کردن آینده ای مطمئن برای قهرمانان المپیکی است که ممکن است در آینده از تأمین های لازم برخوردار نباشند.
با این طرح می توان از طریق مشارکت های عمومی مردم ورزش دوست و یا از محل مشارکت های اجتماعی شرکت ها و سازمانهای دولتی و خصوصی ، نسبت به جمع آوری وجوه حق بیمه یکجای پوشش بیمه ای اقدام کرد.
به هر میزان رقم مالی که از سوی جامعه مشارکت جو به حساب فوق الذکر پرداخت می شود به نسبت سرمایه ای 100 % ، 80 % ، 60 % به ترتیب برای قهرمانان سطوح طلا - نقره - برنز، بعنوان حق بیمـــه یکجــــــای پوشش بیمه بازنشستگی مکمل (تمام عمر) در نظر گرفته می شود و تعهدات بیمه گر پس از 20 سال بصورت مستمری ماهیانه آغاز و به ورزشکاران بیمه شده مذکور تا پایان مدت زندگی آنها پرداخت می شود.

جایزه مدال آوران المپیکی ریو :
بر اساس این تفاهم نامه شرکت سهامی بیمه ایران طی فراخوانی به مجموعه شبکه نمایندگی خود و انجمن های صنفی مربوطه و همچنین شبکه فروش سایر شرکتهای بیمه و کارگزاران بیمه مرکزی اعلام می کند که در صورتیکه تمایل به ارائه و اعطای وجهی بابت اعطای جایزه به صورت وجه مالی به مدال آوران المپیکی و مربیان اعزامی تأثیرگذار در مدال آوری (طلا - نقره - برنز) هستند ، نسبت به واریز آن از طریق حساب ویژه ای که در سایت بیمه ایران اعلام و تخصیص داده خواهد شد پرداخت کنند.
مبلغ جمع آوری شده حداکثر ظرف سه ماه بعد از ورود کاروان اعزامی به کشور، به قهرمانان و مربیان هر سه سطح ، متناسب با سطح مدال ها و سایر مولفه های موردنظر بیمه گذار که طی فهرستی اعلام خواهد شد در مراسمی رسمی به قهرمانان و مربیان منتخب حائز شرایط پرداخت می شود.
سفیران بیمه ای قهرمانان المپیکی 
بیمه ایران همچنین در جهت اشتغال مدال آوران المپیکی با پذیرش قهرمانان مدال آور المپیکی ریو 2016 بعنوان عضو غیر بیمه ای شرکتهای نمایندگی بیمه ایران موافقت کرد. 
این افراد می توانند بعنوان سهام دار و عضو هیأت مدیره غیر بیمه ای این نوع شرکت ها فعالیت کنند.
بر اساس این تفاهم نامه ، بیمه ایران حامی سلامت کاروان قهرمانان ملی ورزش ایران تعیین و معرفی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =