ایرنا نوشت: مهناز افشار بازیگر سینما در چهارمین همایش مکمل های غذایی و رژیمی آمادگی خود را برای حضور در هر حرکت حمایتی برای زنان باردار بدسرپرست در جهت برخورداری از امکانات خوب، اعلام کرد.

این بازیگر سینما در چهارمین همایش مکمل های غذایی و رژیمی در هتل المپیک افزود: در این همایش اطلاعات زیادی به دست آوردم چنانکه داشتم برای فرزند دوم برنامه ریزی می کردم که با اطلاعات بیشتری به آن فکر کنم.

 


وی ادامه داد: من فرزند خودم  را شیر دادم اما فکر کنم کاش اطلاعات من در زمینه مکمل ها در آن زمان بیشتر بود؛ دخترم سه روز پیش یک ساله شد ؛ هنگامی که تغذیه کودکی در دوران بارداری و شیردهی صحیح باشد نتیجه آن را می توان در آینده دید.
این بازیگر سینما در بخش دیگری از سخنانش گفت: لطفا به فکر مادران بی سرپرست و بدسرپرست باشید و شرایط فراهم کنید که این امکانات خوب شامل حال آنان نیز شود؛ این کشور به کودکان سالم و باهوش نیاز دارد.
چهارمین همایش مکمل های غذایی و رژیمی با حضور جمعی از مسئولان نظام سلامت با محوریت زن، مادر و کودک برگزار شد و به مدت سه روز تا 10 خرداد ماه جاری ادامه دارد.
در این همایش از اقبال طاهری ، عزت اسفندیاری و فروغ اعظم طالبان سه بانوی پیشکسوت در حوزه تغذیه و مکمل های غذایی تقدیر شد.
برپایی نمایشگاه مکمل های غذایی و حضور مهناز افشار بازیگر سینما از دیگر حاشیه های این نمایشگاه به شمار می رود.

4747

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =