آخرین وضعیت رکن آبادی/ شناسایی دونفر از مفقودان منا

مهر نوشت: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: شواهد و سرنخ هایی در مورد رکن آبادی در عربستان به دست آمده که آنها را با مستندات، عکس و آزمایش DNA تطبیق داده و طی دو روز آینده آخرین وضعیت رکن آبادی مشخص می شود.

سعید اوحدی درباره وضعیت رکن آبادی گفت: تا پایان هفته شواهد و مستندات موجود با عکس هایی که از رکن آبادی داریم تطبیق داده می شود و همچنین با حضور خانواده رکن آبادی در عربستان DNA آنها گرفته شده و پس از تطبیق با اثر انگشت و ... تا پایان هفته وضعیت رکن آبادی مشخص می شود.

او گفت: یک سری اخباری در فضاهای مجازی مشاهده می شود که در حال حاضر آنها را تایید نمی کنیم و طی دو روز آینده نتیجه نهایی اعلام می شود.

به گفته رئیس سازمان حج و زیارت یکسری سرنخ هایی درباره رکن آبادی به دست آمده که باید آنها را با شواهد، مستندات، عکس و آزمایش DNA تطبیق داده تا آخرین وضعیت او مشخص شود.

اوحدی با تاکید بر اینکه فرضیه ربایش رکن آبادی کاملا رد می شود و دلیل منطقی برای آن وجود ندارد، از شناسایی دو نفر دیگر از زائران مفقود حادثه منا خبر داد و گفت: با شناسایی این دونفر تعداد مفقودین حادثه منا در حال حاضر به ۱۵ نفر رسیده است.

رئیس سازمان حج و زیارت همچنین از اعزام ۵ خانواده مفقودین به عربستان خبر داد و گفت: تاکنون از هر خانواده دو نفر برای پیگیری جدی تر، تطبیق و شواهد و مستندات به عربستان اعزام شده اند و تعدادی نیز فردا ویزای آنها صادر می شود که امیدواریم بتوانیم هرچه سریعتر نسبت به مشخص شدن وضعیت مفقودین حادثه منا اقدام کنیم.

۴۲۲۳۶

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =