ایسنا نوشت:

معاون تجاری شرکت ارتباطات ثابت ایران گفت: در یک سال آینده تعداد 25 هزار روستا به شبکه اینترنت پرسرعت متصل می شوند.

علی کارگزار روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران در بابل بیان کرد: با حمایت های وزیر ارتباطات و با فراهم شدن زمینه های لازم , خانوارهای روستایی زیادی از اینترنت پرسرعت برخوردار می شوند.

وی اظهار داشت: با توجه به وجود نیروی خلاق جوان و همچنین برقراری توسعه متوازن در کشور و جلوگیری از مهاجرت بی رویه به شهرها می توانیم با افزایش اینترنت پرسرعت در روستاها زمینه اشتغال، تولید، تحصیل و خلاقیت را فراهم کنیم و این موضوع یکی از سیاست های شرکت مخابرات ایران است.

وی افزود: با گسترش اینترنت پرسرعت در روستاها که با توسعه آی سی تی روستایی همراه است طرح گردشگری روستایی را راه اندازی خواهیم کرد.

به گفته کارگزار، طرح گردشگری روستایی به صورت پایلوت در سال آینده در گیلان آغاز بکار می کند و با افزایش اعتبار، در روستاهای دیگر کشور گسترش خواهد یافت.

وی همچنین اظهار داشت: شرکت مخابرات باید ارائه خدمات را بر اساس نیاز روز جامعه طراحی کند و آی سی تی وآی تی نیز دو نیاز اساسی جامعه ما محسوب می شود و مدیران باید در گسترش این بخش تلاش کنند.

کارگزار گفت: بیشترین صادرات و درآمد کشورهای صنعتی جهان در بخش آی تی و آی سی تی است و هندوستان نیز تا سال 2017 براساس برنامه ریزی های صورت گرفته هر ساله به اندازه صادرات نفت کشورمان نرم افزار صادر خواهد کرد.

وی اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران ظرف مدت زمان سه سال گذشته 20 هزار میلیارد ریال در بخش تلفن ثابت هزینه کرده و طبق مصوبه هیات مدیره این شرکت، در پنج سال آینده 70 هزار میلیاردریال در بخش های مختلف ارتباطات، تلفن ثابت و همراه و اینترنت سرمایه گذاری خواهد شد.

در پایان این مراسم حکم کاظم ابراهیمی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران قرائت شد که در ان سید محمد جواد موسوسی میرکلایی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات مازندران منصوب و از زحمات حسن قربانگلی گنجی قدردانی شد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =