طلای جهانی وارد کانال 1200 دلاری شد/ قیمت انواع سکه در بازار داخل/آخرین تحولات بازار طلا

قیمت طلا در شرایطی روند صعودی به خود گرفته است که در بازار داخل قیمت انواع سکه و طلا تغییرات چندانی نداشته است.

در حالیکه قیمت طلای جهانی  در جریان معاملات روز سه شنبه روند صعودی به خود گرفته، در بازار داخلی قیمت انواع سکه و  طلا در روزهای اخیر تغییر چندانی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین قیمت طلا که در روزهای اخیر با نوسان هایی همراه بوده است بار دیگر روند صعودی به خود گرفته به طوریکه بر اساس آنچه نمودار کیتکو نشان می دهد هر اونس طلا در جریان معاملات روز سه شنبه تا لحظه انتشار این خبر به کانال 1200 دلاری وارد شد.

 

بر این اساس در حال حاضر هر اونس طلا  به سطح 1205 دلاری رسیده است تا تحلیل گران بازار طلا با سردرگمی آینده این بازار را رصد کنند.  قیمت طلا در شرایطی روند صعودی به خود گرفته است که در بازار داخل قیمت انواع سکه و طلا تغییرات چندانی نداشته است. محمد کشتی آرای، رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر قیمت انواع سکه و طلا را در جریان معاملات بازار روز سه شنبه به خبرگزاری خبرآنلاین اینگونه اعلام کرد: «  سکه طرح جدید و طرح قدیم 914 هزار تومان فروخته شد. هر نیم سکه بهار آزادی قیمتی معادل 460 هزار تومان داشت و  ربع سکه 265 هزار تومان معامله شد.»

کشتی آرای همچنین قیمت هر مثقال طلا را 405500 تومان عنوان کرد.

گفتنی است  طي دو روز گذشته انتشار گزارش هايي در مورد اقتصادهاي ژاپن، امريکا و روسيه موجب شده تا قيمت طلا در بازارهاي جهاني روند نزولي را طي کند.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =