منتقدانش مدام می‌گویند خبری در راه است. تاریخ مصرف کفاشیان به سر رسیده و او می‌رود اما رئیس در برابرشان خیلی محکم حرف می‌زند.

مهدیه جباری: منتقدانش مدام می‌گویند خبری در راه است. تاریخ مصرف کفاشیان به سر رسیده و او می‌رود اما رئیس در برابرشان خیلی محکم حرف می‌زند. او حالا در دل جنگ با وزارت ورزش و حتی همراهانش در هیات‌رئیسه جسورانه‌تر حرف می‌زند و می‌گوید می‌ماند. می‌گوید آنها قانون را نمی‌دانند و توان برداشتنش را ندارند. حالا هیات‌رئیسه اش او را متهم به ابهامات مدیریتی‌، فنی و مالی کرده اما خودش ترسی ندارد چون پشتش به مجمع گرم است. مجمعی با بیش از 60 کرسی که از این تعداد آرا‌، نیمی از آرایش در هیات‌های فوتبال تقسیم شده‌اند، همان آرایی که خیال رئیس را از داشتن بیش از یک سوم آرا برای ماندن در پستش تا پایان دوره مدیریت 4 سال راحت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ او در شرایطی که زیر فشار است‌. وزارت ورزش می‌خواهد تا معاونانش را بر‌دارد. در هیات‌مدیره‌، نزدیکانش برای صندلی او نقشه کشیده‌اند و حالا حتی پرونده مالی 400 هزار دلاری هم برایش سر زبان‌ها انداخته‌اند‌. او اما بی‌توجه به این ابهام‌ها می‌گوید می‌ماند. حتی اگر همه تیم‌های پایه ملی‌اش بد باخته باشند. او پشتش گرم است به حامیان سنتی در مجمع فدراسیون فوتبال.

روسای هیات‌هایی که او خودش مجامع انتخاباتی‌شان را برگزار کرده و خیلی از آنها ریاست‌شان را از کفاشیان می‌دانند‌. او که در دل دعواهای مدیران کل ورزش استان با هیاتی‌هایش خیلی محکم پشت صاحبان رای‌اش را گرفته است. پس حالا به حمایت‌شان ایمان دارد.

البته روسای هیات‌هایش هم ابایی از علنی‌کردن این موضوع ندارند. ابرقویی‌نژاد، رئیس سرشناس هیات فوتبال اصفهان که وزارت ورزش بعد از یک سال دعوا نتوانست برکنارش کند حالا یکی از حامیان رئیس است و می‌گوید: «‌نیازی به برگزاری مجمع فوق‌العاده برای برکناری رئیس نیست چون او گناهی مرتکب نشده است. آقایانی که مسئول این ناکامی‌ها هستند باید پاسخگو باشند. آنهایی که قومیگری را در تیم‌های پایه ترویج دادند و همه پست‌ها را بین خودشان و هم استانی‌هایشان قسمت کردند. الان آنها باید بپذیرند و استعفاء بدهند. کفاشیان که تقصیری ندارد.»‌، نوتاش، رئیس هیات فوتبال اردبیل یکی دیگر از مدافعان رئیس است که می گوید:«من هم قبول دارم که نتایج اخیر همراه با ناکامی بوده اما عملکرد فدراسیون در کلیت موفق بوده و از این نظر نمی توان به آقای کفاشیان خرده گرفت. به نظرم اصلا نیازی به تغییرات ناگهانی نیست. نیازی برای مجمع فوق‌العاده نمی‌بینم و او می‌تواند به کارش ادامه بدهد.»

محمودی، رئیس هیات فوتبال البرز یکی دیگر از حامیان کفاشیان است‌. او می‌گوید: «‌اگر وزارت ورزش نیاز به تغییرات می‌بیند چرا خودش وارد عمل نمی‌شود و درخواست برگزاری مجمع نمی‌دهد. آنها وارد شوند‌، بسم‌الله‌!» او می‌گوید از نظر مجمع نیازی به جلسه فوق‌العاده نیست چون فاجعه‌ای رخ نداده است و این نظر را البته روسای هیات‌های دیگر هم تایید می‌کنند. آنها که بزرگترین چالش منتقدان کفاشیان هستند برای تغییر رئیس خنده‌رو. 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • amir IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
    11 3
    روزی که تیم ملی فرانسه درجام جهانی ۲۰۱۰ به راحتی اوت شد،همه ی رسانه ها و مردم فرانسه میخواستن سرمربی عوض بشه نه رییس فدراسیون اونوقت رییس فدراسیون سرمربی را هم تغییر نداد و گفت رای مردم تخصصی نیست... حالا تو مملکت ما هرکسی که بنیان قوی رسانه ای داشته باشه حرفاش باور میشه.
  • بی نام A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
    29 5
    تا کفاشیان به حق خواست حق پخش تلویزیون رو زنده کند طرح کله پاکردنش رو کلید زدند یاد اون جمله دکتر حسابی در مورد جهان سوم افتادم...
  • ناصر A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
    14 6
    هر کس دیگه‌ای هم رییس فدراسیون بشه وضع فوتبال بدتر میشه که بهتر نمیشه حداقل این آدم یه لبخند به لبش داره مثل خیلی از مدیرا از دماغ فیل افتاده نیست خداییش هر کاری هم تونسته کرده با وجود تمام کمبودها ولی مشکل اینجاست که تصمیم گیرنده ورزش فوتبال هیچ وقت فدراسیون فوتبال نبوده و نخواهد بود تا روزی که فوتبال سیاسیه همین آش و همین کاسه ست. آدمایی مثل ضرغامی هم تیشه به ریشه این فوتبال میزنن ولی از کنار همین فوتبال میلیاردها به جیب میزنن و تا کسی هم می‌خواد حق فوتبال رو از اینها بگیره با لابی قدرتمند خودشون طرف رو کله پا می‌کنن
  • بی نام IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
    9 5
    یه روز همه تیمهای پایه نتیجه می گرفتند و تیم نوجوانان ما دوبار در تاریخ رفته جام جهانی،دو بارش هم در زمان کفاشیان بوده وتیم ملی نتیجه نمیگرفت،منتقدان میگفتند ثمره ی‌کل کارهای فدراسیون تیم ملی هست و دنیا ما را با تیم ملی میسنجه. حالا که تیم ملیمون اول آسیاست و پایه نتیجه نگرفته،برعکس شده میگویند ثمره فدراسیون دوام نداره و ‌پایه ی فوتبال ما نابوده. اسم این دوستان مخالفه نه منتقد.
  • بی نام A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
    65 26
    واقعا هم نیازی به تغییر نیست. کفاشیان که نباید گریه بکنه که بعضی میگن خوش خنده است. به نظرم خیلی هم بد نبوده. دوره دادکان شرایط فرق می کرد. ولی کفاشیان در شرایط بدتری بوده همیشه.
  • بی نام IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
    2 12
    عجب نقشه ماهرانه ای
  • بی نام A1 ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
    حالا که کفاشیان ضرغامی رو ضربه فنی کرده . ضرغامی و دارودسته دارن به کفاشیان فشار میارن . ضرغامی خدا بگم چی کارت نکنه که هم صداسیما رو خرابه کردی هم میخوای به همه جا دست درازی بکنی
  • بی نام A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
    78 14
    نمونه نظرات وزارت ورزش رو در مورد پرسپولیس دیدیم ... تیم رو به چه روزی انداختند ...لطفا در فدراسیون دخالت نکنند
  • خنده A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
    25 4
    با اين كاري كه با صداو سيما كردي ، الان خندهات برام شيرينه
  • جهان بهادران A1 ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    1 1
    اشکالی ندارد کفاشیان را بردارید اما ،کسی که می اید ابزار جدیدی دراختیارش میگزارند بودجه ای بیشتر اختصاص داده میشود استقلال فکری وکاری خواهد داشت ،وزارت وزش سایه سنگین خورده فرمایشاتش را از سر انها خواهد برداشت ،یا اینکه مشکل اقایان مثل علی دایی فقط شخص است ،اهالی ودوستداران فوتبال دلتان را به این تغییرات خوش نکنید. انکه بی باده کند جان مرامست کجاست ،،،،،،،،،،،وانکه بیرون کنداز جان ودلم دست کجاست.،،،،به امید روزی که کار به کاردانش برسد.
  • مصطفی A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    2 1
    1بنظرم عزیزان شیرازی که فدراسیون راقبضه کرده اند همگی استئفا بدن برن به تیمهای شیرازی برسن که دارند در دسته دو وسه دست وپا می زنند ویک فکری به حال چمن ورزشگاهشان بکنند 2 بجای برنامه ورزش مردم بگویید ورزش ومسئولین 3 برنامه 90 اگر بفکر مردم است نترسداین برنامه اش را اختصاص بدهد به بحث پخش تلوزیونی لیگ خلیج فارس