رضا قوچان نژاد گفت: بازیکنان جدیدی که در اردوی پرتغال به تیم ملی دعوت شدند در سطح بسیار خوبی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رضا قوچان‌نژاد درباره شرایط اردوی پرتغال گفت: اردوی 10 روزه پرتغال بسیار خوب بود، طی آن تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و بازیکنان با شرایط خوبی تمرینات خود را انجام دادند.

وی ادامه داد: در این اردو 2 بازی تدارکاتی انجام دادیم که اولین بازی مقابل اشترول را بردیم. البته هدف اصلی کادرفنی در این بازی زیرنظر گرفتن همه بازیکنان بود که به همین دلیل در دو نیمه بازی با 2 ترکیب  متفاوت بازی کردیم و بیشتر یک بازی تمرینی محسوب شد. همچنین بازی دوم مقابل بنفیکا بازی تمرینی خیلی خوبی انجام دادیم، به خصوص که این تیم در لیگ پرتغال در صدر است و تجربه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را دارد. در این دیدار بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم و در همه دقایق بازی جنگیدیم. در کل در اردوی پرتغال از نظر زمین تمرینی، محل اقامت، تمرینات و همین طور بازی‌های تدارکاتی حرفه‌ای بود.

مهاجم تیم ملی فوتبال درباره بازیکنان جدید دعوت شده به تیم و سطح کیفی آنها، خاطرنشان کرد: برای این اردو چند بازیکن جدید به تیم اضافه شدند که با اینکه جوان هستند اما هم از نظر بازی و هم به لحاظ اخلاقی بسیار خوب بودند. در تمرینات بسیار پرانگیزه بودند و به نکات اشاره شده از سوی بازیکنان و کادر فنی به خوبی گوش می‌دادند. بدون شک حضور این بازیکنان برای آینده تیم ملی بسیار مفید خواهد بود.

وی با اشاره به نیاز تیم ملی به برگزاری چنین اردوهایی با توجه به نزدیکی جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: در اردوی پرتغال فشار زیاد و البته مناسبی به همه بازیکنان آمد و با توجه به اینکه متاسفانه روزهای فیفا قبلی را از دست داده بودیم، در این اردو سرمربی، وقت خیلی خوبی برای کار با بازیکنان داشت و همه تلاش‌مان را انجام دادیم. البته با توجه به نزدیکی جام ملت‌های آسیا و بر اساس 2 بازی تدارکاتی که بیشتر تمرینی بود نمی توان سطح آمادگی تیم را سنجید. انشاالله اردوی بعدی و همین طور بازی‌های تدارکاتی مقابل کره جنوبی و تیم‌های دیگر کمک خواهد کرد تا کاملا برای جام ملت‌ها آماده شویم.

لژیونر ایرانی حاضر در لیگ کویت درباره وضعیت تیمش گفت: در تیم الکویت خوب کار می‌کنیم که باعث شده تا با 5 پیروزی و 2 تساوی، بدون باخت در رده دوم قرار گرفته باشیم. دو شب پیش هم بازی حساسی با النصر داشتیم و موفق شدم از روی یک ضربه کاشته با زدن یک گل به تیمم کمک کنم. فردا(سه شنبه) هم در جام حذفی بازی داریم که البته من به دلیل 3کارته بودن از حضور در بازی محروم هستم.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صالح A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 53
    اشتباه مربی تیم ملی کشور عزیزمان این بود که بازیکنانی انتخاب نمود که با فرهنگ ایرانی اسلامی چندان آشنا نبودند فلذا امیدوارم این موضوع در جام های آینده رعایت گردد.
    • بی نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
      13 0
      فلذا رو خوب اومدی:
  • امیتیس IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    ممنونم اقای قوچان نژاد