امروز و فردا بازی های هفته نهم لیگ برتر در دوره چهاردهم انجام می گیرد و باید در انتظار اتفاقات جدید باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حالا که لیگ برتر به هفته نهم خود رسیده، می توان منتظر دیدارهای جذابی بود. اولین و پرخبرترین بازی هفته، تقابل راه آهن و پرسپولیس است. این دو تیم امروز و از ساعت 18:30 در ورزشگاه تختی تهران به مصاف یکدیگر می روند. حمید درخشان سرمربی جدید پرسپولیس، یک سوی ماجراست و حمید استیلی سرمربی راه آهن سوی دیگر. این بازی، از هر جهت که فکر کنید حساسیت هایی دارد؛ تساوی، برد پرسپولیس یا حتی پیروزی راه آهن. اصلا شاید این دیدار، یک "حمیداربی" یا داربی حمید استیلی و حمید درخشان در ورزشگاه تختی باشد.
دیگر دیدار امروز که باز هم از ساعت 18:30 شروع می شود، تقابل سپاهان و صبای قم در اصفهان است. در این بازی، برای اولین بار حسین فرکی را روی نیمکت طلایی پوشان خواهیم دید. او البته قبل از دیدار مقابل پدیده سرمربی سپاهان شده بود ولی در مشهد نتوانست روی نیمکت بنشیند و این، اولین دیدار رسمی فرکی است.
سومین بازی امروز هم می تواند جذاب باشد. تراکتورسازی به عنوان صدرنشین جدید لیگ برتر به اهواز سفر کرده و از ساعت 18:40 مقابل استقلال خوزستان صف آرایی می کند. تراکتوری ها که 4 برد پیاپی کسب کرده اند، در صورت ادامه پیروزی های شان، مجبور نمی شوند مکان اول جدول را به سایر مدعیان تعارف بزنند.
اما فردا نیز با 5 دیدار دیگر از هفته نهم دنبال خواهد شد.
شاید گسترش فولاد و ذوب آهن بتواند یکی از دیدارهای جذاب و دیدنی این هفته باشد. بازی که از ساعت 17 در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد در تبریز کلید می خورد. تقابل مهدی تارتار و یحیی گل محمدی، مربیان جوان فوتبال ایران که فعلا شرایط بحرانی را تجربه می کنند، بی شک جالب توجه است.
سایپا نیز فردا و از ساعت 17 در کرج از پدیده مشهد میزبانی خواهد کرد. پدیده در هفته قبل مقابل سپاهان اصفهان علیرغم انجام یک بازی دیدنی، شکست را پذیرفتند و حالا باید به دیدار تیمی بروند که روی نوار پیروزی ها حرکت می کند.
این هفته، یک دیدار تمام نفتی هم در برنامه خواهیم داشت. نفت مسجدسلیمان از ساعت 18 فردا به مصاف نفت تهران می رود. یک دعوای خانوادگی نتیجه اش برای میزبان بسیار تعیین کننده است.
پیکان-ملوان هم بازی سختی است. این دیدار از ساعت 18:30 در ورزشگاه دستگردی تهران آغاز خواهد شد. شاید مربی تیم بازنده از سمت خود برکنار شود. نه منصور ابراهیم زاده توانسته انتظارات را برآورده کند و نه نصرت ایراندوست در ملوان بندرانزلی.
اما آخرین بازی این هفته نیز فردا از ساعت 18:30 بین استقلال و فولاد خوزستان برگزار می شود. سرخ های شهر اهواز در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال آبی پوش می روند. در فصل قبل که فولاد به عنوان قهرمانی لیگ رسید، استقلال در هر دو بازی رفت و برگشت، فولاد را شکست داد. از سوی دیگر استقلال در این فصل دو شکست داشته که هر دو، مقابل تیم های بالانشین بود.
حالا باید بنشینیم و منتظر شنیدن داغ ترین اخبار و رخ دادن مهم ترین اتفاقات در این هفته از لیگ برتر باشیم.

252 41

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =