نسیم نوشت:

تاکنون ۱۲۰۰ نفر برای شرکت در اولین تور تهرانگردی با دوچرخه ثبت‌نام کرده‌اند.

قائم‌مقام سازمان رفاه شهرداری تهران افزود: شرکت‌کنندگان ۱۲ سال به بالا تاپایان امروز فرصت دارند تا با حضور در سرای محلات در این تور تهرانگردی شرکت کنند. این تور برای آقایان برگزار می‌شود.

حمیدرضا بتو درباره مسیر نخستین تور تهرانگردی با دوچرخه گفت: این تور رایگان دوچرخه برای دو هزار نفر از شهروندان تهرانی پیش‌بینی شده است.

بتو افزود: ساعت ۷:۳۰ صبح روز جمعه شرکت‌کنندگان در محوطه دانشگاه هنر جمع می‌شوند و از پردیس باغ ملی حرکت آن‌ها آغاز می‌شود به طوری که براساس برنامه پس از بازدید از میدان مشق و سر در باغ ملی، مسیر به سمت میدان امام خمینی، باب همایون، میدان ارگ، کاخ موزه گلستان ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود : پس از بازدید از کاخ موزه گلستان، دوچرخه‌سواران با طی کردن خیابان داور میانی وارد پارک شهر شده و انتهای مسیر گردشگری در میدان صلح خواهد بود و در آنجا با برپایی مراسمی به قید قرعه به ۲۰ نفر از شرکت‌کنندگان دوچرخه اهداء می‌شود.

بتو درباره ویژگی‌های نخستین تهرانگردی با دوچرخه گفت: در این تور ۲۲ راهنما حضور دارند که دوچرخه‌سواران را در قالب گروه‌های ۱۰۰ نفره هدایت کرده و در طول مسیر مکان‌ها و میادین و تاریخ منطقه بازدید عنوان می‌شود و این در حالی است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فواصل زمانی بین حرکت هر گروه تعیین شده است.

قائم‌مقام سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد: شورای تامین استان، اورژانس شهر سالم و پلیس راهور در مناسب سازی مسیر و تامین نیازهای شرکت‌کنندگان در محل حضور دارند و شهرداری دو هزار دوچرخه رایگان را برای برپایی این تور قرار داده است. تمام شرکت‌کنندگان در طول مسیر بیمه هستند و نیازی به پرداخت هزینه برای بازدید از موزه‌های تعیین شده نیست.

وی همچنین گفت : نخستین تور تهرانگردی با دوچرخه با مشارکت شهرداری منطقه ۱۲، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ، مرکز ارتباطات و امور بین الملل و سازمان میراث فرهنگی استان تهران و سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تاج آسيا IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    25 1
    خيلي ممنون از اطلاع رساني به موقع و دقيقتون،گذاشتيد الان ميگيد؟
  • بی نام CA ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    2 18
    خنده دار نیست جایزه تور دوچرخه سواری دوچرخه باشد آیا ؟
  • بی نام A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    21 6
    البته احتمالا خانم ها هم حق دوچرخه سواری ندارن
  • حقیقت گو IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    13 1
    دوستان عزیز در خبرآنلاین سرای محلات مطابق با ساعات اداری کار می کنند. خبر را که ساعت 17:13:07 گذاشته اید دیگه به درد ما نمی خوره اگر زودتر اطلاع رسانی کرده بودید حتما من اقدام می کردم
  • بی نام IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    10 3
    خانمها جزو جامعه نیستند؟
  • میلاد A1 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    5 0
    به امید روزی که در تهران بجای موتور و ماشین ،دوچرخه سواری مد شه و عیب نباشه
  • بی نام IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    خدا بهشون رحم کنه زیر ماشین و متور نرن