تسنیم نوشت:

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: در ایام سال نو به دلیل آلوده بودن آب‌ شرب، تعدادی از شهروندان دچار بیماری شدند که بر اساس تائید پزشکان، موضوع آلوده بودن آب شرب اصفهان بررسی می‌شود.
حسینعلی حاجی درباره بحران آب در استان اصفهان و صحبت‌های مطرح شده درباره تغییر در طرح آبرسانی بهشت‌آباد گفت: متاسفانه در بحث آب، شرایط خوبی را سپری نمی‌کنیم و کار‌های صورت گرفته نتیجه مثبتی نداشته است.
او به جلسه هفته گذشته وزیر نیرو در اصفهان اشاره کرد و گفت: با این که من در این جلسه دعوت نشدم اما به دلیل اهمیت موضوع در جلسه شورای مدیریت بحران آب حضور یافتم و نماینده کشاورزان نیز نظرات خود را مطرح کردند.
حاجی به کمبود آب شرب در ایام نوروز نیز اشاره کرد و گفت: در ایام سال نو به دلیل کمبود آب شرب در شبکه، از آب فضای سبز و چاه‌های حفر شده برای تامین آب مورد نیاز مردم استفاده شد که به دلیل آلوده بودن این آب‌ها، تعدادی از شهروندان دچار بیماری شدند.
او با توضیح این که جمع‌بندی پزشکان، موضوع آلوده بودن آب را در بخش‌هائی تایید می‌کند، گفت: همه‌ امید‌ها برای حل مشکل آب اصفهان به اجرای درست طرح آبرسانی از طریق تونل بهشت‌آباد مربوط می‌شود که مطالعات آن از 14 سال قبل آغاز شده است.
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالعات صورت گرفته نشان می‌دهد، فقط حفر تونل برای این خط ارتباطی، این طرح آبرسانی را به نتیجه مثبت می‌رساند و به عنوان تنها راه نجات زاینده‌رود به شمار می‌آید.
حاجی گفت: امیدواریم مسئولان مرتبط، منطق کارشناسی را قبول داشته باشند زیرا ما به دنبال توزیع آب به طور مساوی و براساس عدالت هستیم و کسانی که حق‌آبه و سهم اشتراکی دارند باید از آب برخوردار شوند.
حاجی با توضیح این که این گونه برخورد‌ها با مردمی که 23 هزار شهید داده‌اند درست نیست، گفت: افرادی هستند که از 20 سال قبل برای دریافت آب، پول پرداخت کرده‌اند اما هیچ تخصیصی صورت نگرفته و برداشت‌های غیرقانونی همچنان ادامه دارد.


17231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    9 0
    بحران بی‌ابی در همه شهرها بیداد می‌کنه. به نظرم باید کشاورزی رو در مناطق کم آب متوقف و به جاش صنایع رو گسترش داد و از رشد بی رویه جمعیت هم جلوگیری کرد و بیش از این از تخلیه آبهای زیرزمینی اجنتاب کرد.
  • بی نام A1 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    3 0
    پس شما به عنوان نماينده مردم چيکار مي کرديد؟
  • بی نام IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    6 2
    منطق کارشناسی اینه که تونل بزنید تا آب زیرزمینی دشت های چارمحال رو ببرید؟ منطق کارشناسی اینه که تو اون مناطق برنج کاشت؟ منطق کارشناسی یعنی اینکه زاینده رود خشک باشه تا آب زیر سی و سه پل باشه؟ و بهتر بود به جای واژه نجات زاینده رود از واژه مرگ زاینده رود استفاده میکردید.
  • بی نام IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    2 0
    خبرآنلاین پس چرا نظرات رو تایید نمی کنی؟