اعضای تیم ملی فوتبال ایران حالا در ژوهانسبورگ هستند . تیمی که غیر از سرمربی ، نه سرپرست دارد و نه بزرگتری. تیمی که فقط 11 بازیکن دارد.

 

آریا صالحی: ملی پوشان فوتبال ایران امروز برنامه های تمرینی شان را در ژوهانسبورگ آغاز می کنند.آنها پساز پروازی تقریبا طولانی به هتل محل اقامت شان رسیده اند. 11 بازیکنی که کروش همراه با خود به آفریقای جنوبی برده است فعلا تنها سرمایه او برای رسیدن به جام جهانی هستند. او پیش از این تهدید کرده بود که اگر قرار نیست بازیکنانش را در اختیار داشته باشد ، ترجیح می دهد تنها با همان بازیکنانی به جام جهانی برود که همراهی اش می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ خبر اردوی 11 نفره ایران برای آماده سازی در راه جام جهانی خیلی زود از مرزهای آسیا گذشته و جهانی شده است . از آبولای پرتغال تا رسانه های معتبر و بین المللی چون گل و ورلد ساکر این خبر را مخابره کرده اند. اینکه ایرانی ها برای اولین اردوی آماده سازی شان نتوانستند بیش از 11 بازیکن را با خود همراه کنند.

حالا کروش باید یک هفته تمام با همین 11 بازیکن بدنسازی کند . درحالی که اعزام دیرتر 17 بازیکن دیگر در حقیقت کمک چندانی هم به تیم او نخواهد کرد. شکست تراکتورسازی در عربستان ، این تیم را از لیگ قهرمانان کنار فرستاد. حالا 3 بازیکن این تیم می توانند مثل بازیکنان فولاد به تیم ملی اضافه شوند. 4 استقلالی هم در صورت حذف این تیم می توانند به اردو اضافه شوند البته به شرطی که دوباره مربی شان بهانه نکند برای تیمی که می توان به همراهش 55 مسافر و زائر به عربستان برد در لیست 30 نفره اش بازیکن آسیایی نداشته است تا به میدان بفرستد.

کروش تمریناتش را ادامه می دهد و می خواهد نشان دهد چیزی برای تیمش کم نمی گذارد. او برنامه اش این است که از این پس خودش فقط در کنار تیمش باشد و به کسی دل نبندد .چیزی که از حرف های سرمربی قبل از ترک تهران می شد نتیجه گرفت:« کاش می شد من هم با خیال راحت و مثل آقای نبی به مسافرت می رفتم.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ترنج A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    51 1
    این نبی را باید فرستاد کمیته انظباطی
  • بی نام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    41 1
    بعد از سالها رفتیم جام جهانی این طور رفتار میکنیم اگه هر سری میرفتیم چی می شد
  • علیرضا A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    53 5
    فوتبال ما جنبه مربی کلاس بالا نداره هر کاری میکنن که بنده خدا دمش رو بذاره رو کولش بره
  • m A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    59 3
    خدایی اگه ایرانی می بود میگفت اشکال نداره بیخیال اردو.میرفت کناره کفاشیان با هم میخندیدن..
  • عزيزي دايي IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    17 48
    حق با باشگاهاست چرا كه يكسال جون ميزارن تا صعود كنن به ليگ باشگا هاي آسيا ، اونوقت چرا بايد بازيكن بدهن به تيم ملي،تيم ملي از پايه مشكل داره و تا راس فداراسيون امثال دادكان اينا نباشه ةمين آش هست و همين كاسه
  • بی نام A1 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    39 2
    این همه میگن اولویت اول ما تیم ملیه، پس کو؟