شهردار و دبیران شورایاری منطقه ۸ با حضور در جلسه علنی شورای شهر تهران با ارائه گزارش‌هایی از عملکرد شورایاری های این منطقه مشکلات و نیازهای اساسی محلات شرق تهران را بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین بهمن نوری شهردار منطقه 8 درباره مشکلات شهروندان گفت: 11 درصد این منطقه جز بافت فرسوده محسوب می شود که باید برای بازسازی آن اقدامات ویژه ای را در دستور کار قرار داد.
محمدرضا رئیسی دبیر دبیران شورایاری شهرداری منطقه 8 نیز با بیان اینکه یکی از نیازهای اصلی محلات این منطقه افزایش فضاهای سراهای محلات است، گفت: ایجاد مجموعه‌های ورزشی و همچنین اداره مجموعه‌های ورزشی منطقه توسط شورایاری‌ها و مدیریت محله از جمله نیازهای اهالی این منطقه است. احداث پل عابر پیاده تقاطع گلبرگ شهید مدنی، تغییر محدوده وضع طرح زوج و فرد ترافیکی از بزرگراه امام علی (ع) تا بزرگراه شهید صیاد شیرازی، احداث تقاطع غیرهمسطح تقاطع دماوند و مسیل باختر به خیابان نیرو هوایی، تغییر کاربری میدان میوه و تره‌بار به خانه کارآفرینی فدک، احداث پردیس سینمایی شرق تهران و احداث بیمارستان از دیگر نیازها و مشکلات مردم در منطقه ۸ تهران است.
احمد دنیا مالی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر احداث تقاطع همسطح مسیل باختر - خیابان دماوند را برای کاهش ترافیک از بزرگراه شهید صیاد شیرازی و بزرگراه امام علی (ع) به سمت خیابان دماوند و بزرگراه شهید یاسینی را در آینده منطقه ضروری دانست.
سایر اعضای شورای شهر نیز به همکاری خود برای رفع مشکلات این منطقه تاکید کردند و برای تصویب مصوبات لازم اعلام آمادگی کردند.


46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =