لیست بازیکنانی که بدون داشتن کارت پایان خدمت این سال ها را در لیگ برتر بازی کردند ، مشخص شد و حالا 16 بازیکن دیگر هم به همراه حمودی و بختیار رحمانی باید به دنبال تیمی برای خدمت سربازی باشند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ 18 بازیکن فوتبال این شانس را دارند که سازمان نظام وظیفه کشور آن ها را شامل رافت اسلامی قرار داده و آنها را به یگان های خدمتی اعزام نمی کند. پس از جلسات مکرر در حوزه نظام وظیفه با مسئولان فدراسیون فوتبال سرانجام نام 18 بازیکنی که به خدمت سربازی نرفته اند مشخص شد . این افراد عبارتند از:« آرش افشین، علیرضا حقیقی، میلاد مدیرروستا، میلاد غریبی، بختیار رحمانی، سعید حلافی، محمدجواد شفیع‌زاده، مهدی چاه‌کوتاه‌زاده، ابراهیم صالحی، محمد معاوی، حسن معادی، عقیل عبدالخانی، عباس عسگری، علی کعبی، منصور عظیمی، ابراهیم صالحی، امین جهان‌مهر، حسین خلاقی، شهاب کرمی، علی حمودی و حسین ماهینی. » بازیکنانی که از این هفته حق حضور در بازی های لیگ را ندارند، نمی توانند از معافیت خروج از کشور استفاده کنند و باید به جای بازی در تیم های خارج از کشور یا به یگان خدمتی بروند یا به تیم های نظامی. این 18 بازیکن حالا یا باید بتوانند یکی از دو بازیکنی باشند که می توانند به عنوان سهمیه آزاد به تیم های ملوان و تراکتورسازی بروند . در غیر این صورت این بازیکنان باید به لیگ یک بروند تا شاید فجر سپاسی مقصدشان در لیگ یک باشد. جایی که حداقل باید دو فصل فوتبال بازی کنند!

حضور بازیکن تیم علی دایی مربی پرسپولیس که برای اولین بار پیگیر رسیدگی به این پرونده شده بود تا شاید فولاد به دلیل حضور بازیکنانش در این پرونده قهرمانی را از دست بدهد و این قهرمانی به پرسپولیس برسد ، اتفاق تلخی است که حالا دایی را با بحران دفاع راست مواجه می کند. علیرضا حقیقی دیگر چهره سرشناسی است که با این حکم ممنوع الخروج می شود و نمی تواند به تیم پرتغالی برود. او که قراردادی بلند مدت با تیم روبین کازان دارد حالا بحران بزرگی را باید تجربه کند و شاید بعد از درخشش در جام جهانی باید به لیگ یک ایران برود.

4141

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =