کلید ملی نوشت: ماموران پلیس بابلسر در جستجوی فردی هستند که با اسلحه شکاری یکی از همکارانشان را به قتل رسانده‌است.

بامداد امروز، استوار یکم «سیدمحمد عبدی‌پاشاکلایی» از مأموران فرماندهی انتظامی بخش بهنمیر شهرستان بابلسر حین اجرای مأموریت براثر اصابت گلوله سلاح شکاری یکی از اراذل‌ و اوباش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

عباس فتحعلی‌پور، فرمانده انتظامی بابلسر ضمن تایید این خبر گفت: استوار یکم سیدمحمد عبدی‌ پاشاکلایی شب گذشته در پی اطلاع یک شهروند بهنمیری مبنی بر مزاحمت برای وی و فرزندانش توسط چند نفر به مأموریت اعزام شد اما این مأمور انتظامی 26 ساله که حدود دو ماه از ازدواجش گذشته بود در این عملیات براثر اصابت گلوله جان باخت و شهید شد.

تا کنون عامل قتل این مامور پلیس دستگیر نشده‌است.

شنیده های دیگری حاکی از آن است که گویا پلیس به خودروی این فرد مظنون شده بود که بعد از دادن ایست و نزدیک شدن پلیس از فاصله نزدیک گلوله شکلیک و این مامور به شهادت رسیده‌است. از سوی دیگر گفته می‌شود تحقیق پلیس، نشان داده‌است عامل تیراندازی و شهادت این مأمور انتظامی یکی از افراد شرور منطقه بوده زیرا ماموران توانسته‌اند از روی مشخصات خودروی پراید سفید رنگ، او را شناسایی کنند.

فرمانده پلیس بابلسر دراین‌باره گفته است: استواریکم عبدی‌ در حین عملیات با مشکوک شدن به یک پراید که دور میدان شهدای بهنمیر توقف کرده بود، به سمت پراید در حال حرکت بود که یکی از سرنشینان با اسلحه شکاری به سمت این مأمور انتظامی شلیک کرد.

پلیس بابلسر همچنین تایید کرده‌است که ۴ نفر دراین‌باره دستگیر شده‌اند ولی عامل اصلی جنایت متواری است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =