شب اول از فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با انجام 8 دیدار همزمان به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ از گروه اول این رقابت ها، یوونتوس در خانه به مصاف مالمو سوئد رفت. در این دیدار آلگری توانست برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت یوونتوس بنشیند. یووه موفق شد در دقایق 59 و90 توسط کارلوس توس به گل رسیده و بازی را به سود خود تمام کند. در دیگر دیدار از این گروه، المپیاکوس یونان با آتلتیکو مادرید بازی کرد که المپیا در خانه موفق شد با حساب 3 بر 2 از سد قهرمان فصل گذشته لالیگا بگذرد.
در گروه دوم، لیورپول در خانه با لودوگورتس بلغارستان مصاف داد. آنها تا دقایق پایانی از حریف گمنام خود عقب بودند اما با گل های ماریو بالوتلی 82 و استون جرارد 90(پنالتی) اولین بازی خود را با پیروزی به اتمام رساندند. دیگر دیدار امشب، یک آتش بازی تمام عیار بود. رئال مادرید در سانتیاگوبرنابئو با حساب 5 بر یک از سد بازل سوئیس گذشت. برای رئال، مدافع بازل گل به خودی زد و سپس گرت بیل، کریستانو رونالدو، خامس رودریگز و کریم بنزما گلزنی کردند. تنها گل بازل نیز توسط گونزالس به ثمر رسید.
اما از گروه سوم بنفیکا در خانه نتوانست نتیجه ای بهتر از شکست 2 بر صفر مقابل زنیت کسب کند. بنفیکا که از دقیقه 18 و با اخراج آرتور 10 نفره شده بود، تن به شکست داد. گل های زنیت توسط هالک و ویتسل به ثمر رسید. دیدار دیگر این گروه اما با برتری میزبان یعنی موناکو برابر بایرلورکوزن همراه بود. ژائو موتینیو برای موناکو تنها گل این دیدار را وارد دروازه حریف کرد.
و در نهایت از گروه چهارم، دورتموند میزبان آرسنال بود که این بازی دیدنی و زیبا، با حساب 2 بر صفر به سود دورتموند به انتها رسید. چیرو ایموبیل و پیرپ امریک گل های دورتموند را در این دیدار وارد دروازه آرسنال کردند تا آرسن ونگر و شاگردانش این بار لیگ قهرمانان را با یک شکست خارج از خانه کلید بزنند. دیدار دوم این گروه نیز در ترکیه و بین تیم های گالاتاسرای و اندرلخت بلژیک انجام گرفت. گالا تا آخرین دقایق از حریف خود در خانه عقب بود ولی بوراک ایلماز به داد میزبان رسید و در دقیقه 90، بازی را به تساوی کشید.
همچنین شب دوم لیگ قهرمانان اروپا با این دیدار ها آغاز می شود:
بایرن مونیخ - منچستر سیتی
آاس رم - زسکا مسکو
بارسلونا - آپوئل نیکوزیا
آژاکس - پاریس سنت ژرمن
چلسی - شالکه 04
ماریبور - اسپورتینگ لیسبون
پورتو - باته بوریسوف
آتلتیکو بیلبائو - شاختار دونتسک
***

همچنين بازي رفت از مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا در منطقه غرب با پيروزي يک تيم عربستاني به اتمام رسيد. دو تيم الهلال عربستان و العين امارات در چارچوب مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا در سال 2013- 2014 از منطقه غرب آسيا به مصاف يکديگر رفتند که الهلال در عربستان موفق شد با حساب 3 بر صفر العين را از پيش رو بردارد. ديدار برگشت اين دو تيم، روز سه شنبه 8 مهرماه برگزار مي گردد. در بخش شرق آسيا نيز دو تيم اف سي سئول کره جنوبي امروز ميزبان وسترن سیدنی استرالياست. ديدار برگشت اين دو تيم در استراليا نيز روز چهارشنبه 9 مهرماه برگزار مي شود.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    17 48
    ریال مواظب باشه اتیش نگیره . فعلا سیزدهمی رو یکاری بکنن
    • میثم IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
      36 10
      ده تا قهرمانی یادت نره
    • بی نام IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
      5 2
      اگه رئال تو اسپانیا هم این قدر خوب باشه عالیه
  • بی نام A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    29 8
    چقد خوبه این دورتموند
  • بی نام A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    17 7
    رئئئئئئئئئئئئال یعنی دسما 10 قهرمانی لیگ اروپا
  • علي IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    4 10
    لطفا نام گلزنان بازي هارا بنويسيد.