مهر نوشت:

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا گرمترین روز پایتخت در سال جاری خواهد بود گفت: فردا دمای تهران به 42 درجه می رسد.
احد وظیفه با بیان این مطلب گفت:بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، امشب و فردا، در جنوب استان سیستان و بلوچستان برخی مناطق استان هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر، وزش باد و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار پراکنده همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

به گفته وی، سه روز آینده دریای عمان به ویژه قسمت های شرقی آن و روز های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس و دریای خزر مواج است.

وظیفه گفت: همچنین اواخر وقت امروز و طی روز های یکشنبه و دوشنبه به سبب افزایش سرعت وزش باد در برخی مناطق جنوب غرب کشور باد و گرد و خاک و کاهش دید افقی رخ می دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از روز دوشنبه با نفوذ جریانات شمالی، برای سواحل دریای خزر ابرناکی، رگبار و رعد و برق پراکنده و برای نیمه شمالی کشور کاهش دما پیش بینی می شود.

او گفت: نفوذ توده هوای خنک از عرض های شمالی به سواحل دریای خزر از روز یکشنبه تا سه شنبه موجب کاهش دما و وزش باد و مواج شدن دریای خزر می شود.

وظیفه یادآور شد: کاهش دما از دوشنبه تا سه شنبه بین 5 تا 8 درجه سلسیوس در سواحل جنوبی دریای خزر و بین 3 تا 5 درجه برای سایر نقاط نیمه شمالی کشور پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه دریای خزر از بعدازظهر یکشنبه تا سه شنبه مواج و متلاطم پیش بینی می شود گفت: همچنین با گذر موج و همراه آن هوای نسبی خنک از سطوح میانی جو و جریانهای دریا به خشکی در سطح زمین، انتظار می رود از بعدازظهر دوشنبه تا سه شنبه شرق مازندران و استان گلستان گاهی با بارش باران و رگبار و رعدوبرق پراکنده همراه باشد.

به گفته او، فردا آسمان تهران صاف در پاره ای نقاط همراه با باد و گرد و خاک پیش بینی می شود. بیشینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز به 42 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما با یک درجه کاهش نسبت به امروز به 29 درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    1 8
    امروز هم همچین کم نداشت
  • 1 A1 ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    5 4
    فردا حتما برف میاد
  • بی نام US ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    11 0
    گرمترین روز سال در پایتخت .تیتر شما اشکال داره
  • بی نام BE ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    1 1
    خدا به داد برسه
  • parsa A1 ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    16 8
    ما مردم خوزستان این روزها دمای 47 تا 52 را تحمل میکنیم. ولی کسی هشدار که نمیدهد هیچ ...
  • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    4 5
    ای بخشکی شانس ما میخواستیم دوشنبه به بعد بریم شمال برای شنا که اونم مواج میخواد بشه