سازمان لیگ روش‌های تهیه بلیط مسابقاتی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شوند را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ؛ سازمان لیگ فوتبال ایران به جهت بالا بردن انگیزه تماشاگران در استفاده از بلیط الکترونیک مسابقات فوتبال در ورزشگاه آزادی، از دو روش تهیه بلیط از طریق کارت عضویت و کارت ملی در سامانه www.footballeticket.ir مبادرت ورزیده است. تماشاگران توجه کنند که بلیط مسابقات به هیچ وجه در ورزشگاه آزادی فروخته نخواهد شد و صرفا بر روی اینترنت و از طریق سامانه مذکور فروخته می شود.

تماشاگران می توانند بلیط های مسابقات فوتبال در ورزشگاه آزادی را به روش ذیل تهیه کنند:

به سامانهwww.footballeticket.ir   مراجعه و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. سپس در منوی خرید بلیط، با انتخاب بازی، موقعیت و جایگاه خود در استادیوم آزادی و همچنین انتخاب تعداد بلیط مورد نظر، به قسمت ورود اطلاعات وارد ‏شوید. در این قسمت از دو طریق ذیل می‏توانید بلیط مورد نظر خود را خریداری کنند:

1-         از طریق وارد کردن شماره 16 رقمی کارت عضویت

2-         از طریق وارد کردن شماره ملی

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه خرید بلیط به راهنمای سامانه مراجعه کنید. همچنین با توجه به ابلاغیه سازمان لیگ قیمت بلیط در ورزشگاه آزادی به شرح جدول زیر خواهد بود:

 

موقعیت

قیمت با کارت عضویت

قیمت با کارت ملی

جایگاه غرب

150،000

180،000

جایگاه شرق (روبروی جایگاه)

85،000

110،000

طبقه اول پشت دروازه

70،000

90،000

طبقه دوم

50،000

70،000

 

شایان ذکر است برای اعضای سامانه که کارت عضویت دارند و با شماره 16 رقمی کارت، بلیط مسابقات را خریداری می‏کنند، تخفیف 20 تا 40 درصدی متناسب با موقعیت‏های مختلف استادیوم در نظر گرفته شده است.

همچنین تماشاگرانی که درخواست کارت عضویت نداده ‏اند می‏توانند با شماره ملی، متناسب با قیمت های اعلام شده از سامانه، بلیط تهیه کنند.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =