تسنیم نوشت:

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان سال ۹۴ به جز شهرهای جدید، پرونده مسکن مهر کشور بسته می‌شود.

احمد اصغری‌مهرآبادی در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن مهر گلپایگان و خوانسار گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی واگذاری زمین به صورت حمایتی بوده و سپس زمین به قیمت دولتی و کارشناسی واگذار می‌شد و بعد از آن اجاره به شرط تملیک که در سال 85 براساس سرشماری انجام شده طرح مسکن مهر در دولت کلید خورد.
او کل پروژه مسکن مهر کشور را 2 میلیون و 300 هزار واحد ذکر کرد و گفت: از این تعداد یک میلیون و 300 هزار واحد افتتاح و 300 هزار واحد آن آماده تحویل است.
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی درباره خدمات روبنایی و زیربنایی مسکن مهر گفت: 300 باب مسجد و مدرسه و تعدادی کلانتری در حال آماده‌سازی بوده و همچنین تفاهم‌نامه‌ای مشترک با وزارت آموزش و پرورش مبنی بر ساخت 110 مدرسه منعقد شده است.
او با بیان اینکه ساخت پروژه‌های مسکن مهر در هزار و 113 شهر کشور 83 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: تا پایان سال 94 به جز شهرهای جدید پرونده مسکن مهر کشور بسته می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت مسکن مهر استان اصفهان گفت: مسکن مهر استان 213 هزار واحد شهری و روستایی بوده که تاکنون 125 هزار واحد آن افتتاح شده است.
محمود محمودزاده با بیان اینکه 75 درصد تحویل مسکن مهر استان اصفهان محقق شده، گفت: باقیمانده مسکن مهر استان اصفهان در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
او همکاری تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان استان به ویژه فرمانداری‌ها را در پیشبرد اهداف مسکن مهر ستودنی خواند و گفت: از نکات مثبت پروژه مسکن مهر استان اصفهان قرارگیری این پروژه‌ها در محدوه شهرها و سرعت و کیفیت آن است.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    3 1
    مسکن مهر پردیس چی شد؟؟؟؟؟؟؟
  • امیر اله یارزاده IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    1 2
    با این توضیح که دادید شهرهای جدیدی مثل پرند باید تا کی منتظر تحویل بمانند؟