سردار سلامی: چه توافق بشود و چه نشود، آمریکا دشمن درجه یک ماست

تسنیم نوشت: جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای، تاکید کرد: چه توافق صورت بگیرد و چه صورت نگیرد، آمریکا دشمن درجه یک ایران و جهان اسلام است

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در رزمایش اقتدار ثار‌الله که در بوستان ولایت برگزار شد با اشاره به نقش بسیجیان در عرصه‌های انقلاب گفت: بسیجیان بیرق‌دار آزادی، ثبات قدم، ایستادی و مقاومت ملت مسلمان ایران وامت اسلام هستند.

وی ادامه داد: بسیجیان نمادهای عزت، غیرت،وحدت و نشانه‌های جهاد و سپر جاودان و دژ مستحکم حفاظت از ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: بسیجیان پرچم شهیدان دوران نورانی دفاع مقدس را بر دوش گرفتند و در این میدان باشکوه آن را به اهتزاز درمی‌آورند.

سردار سلامی تصریح کرد: بسیجیان تکیه‌گاه‌های مستحکم، متین و قابل اتکا و اعتماد امنیت ملی هستند که نماد اقتدار و آرامش خاطر مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود: شما بسیجیان از دل یک تاریخ سخت و سهمگین، اما جاودانه با فرازهای بزرگ و فراموش نشدنی در این میدان حضور دارید. ما از دل یک انقلاب شکوهمند که در روزهای طلایی بهمن 57 با انفجار نور سیاست‌ها و راهبردهای آمریکا را در هم شکستیم و هویت دینی و ملی ملت مسلمان ایران را به او بازگرداند و او را به استقلال حقیقی رساند و از اسارت و بردگی و برده‌داری مدرن که توسط آمریکا و غرب سالیان سال در دوران سیاه پهلوی در این کشور حاصل شده بود نجات بخشید و او را به تراز یک قدرت مستقل بر عرصه جهان و نظام بین‌المللی تبدیل کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: همه ما از درون روزهای سخت دوران دفاع مقدس آمده‌ایم از دوران پرشکوهی که جوانان آن عصر همانند بسیجیان امروز در دل شب بر سنگرهای دشمنی که بخشی از سرزمین ما را اشغال کرده بود و آمده بود تا دوباره نظام سلطه را بر سرنوشت ملت ایران بازگردانند هجوم برده و خاکریزها را فتح می‌کنند.

سردار سلامی افزود: همان‌هایی که از رودخانه‌ها، باتلاق‌ها می‌گذشتند و با فریادهای تکبیر پیام‌های پیروزی این ملت را تحت حمایت‌های امام در مرزهایمان منتشر می‌کردند.

وی تصریح کرد: این ملت ایران بود که برای نخستین بار در تاریخ پیدایش امپراتوری‌ها یک قدرت به ظاهر مسلط جهانی را وادار به تغییر رفتار و راهبرد کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه بسیجیان را نمادی از استکبارستیزی و بی‌اعتمادی به دشمنان بزرگ و کوچک دانست و تاکید کرد: ملت ما تصمیم گرفتند که خود را مستقل و پایدار و پیشرفته نشان دهند.

سردار سلامی تاکید کرد: ذخیره‌سازی قدرت دفاعی و هوشمند و ویران کننده نیروهای مسلح کشورمان بر جمله امام(ره) تاکید می‌کند که آمریکا هیچ غلطی را نمی‌تواند بکند و مقامات آمریکایی نیز هرچه می‌خواهند بگویند اما نمی‌توانند به هر آنچه که می‌خواهند عمل کنند.

وی تصریح کرد: منافع حیاتی دشمن زیر برد آتش ماست، تفاوت میان گفتار و عمل آنها تفاضل بین خیال‌ها و رویاهای آنهاست.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: هم مخالفان و هم توافقان توافق هسته‌ای در آمریکا به دنبال دشمنی با ایران بوده و مانند لبه یک قیچی علیه انقلاب اسلامی عمل می‌کنند ما روزانه رفتارهای آنها را رصد می‌کنیم و منتظر فرصت هستیم که اگر غلطی از سوی آنها سربزند تمام منانفع اقتصادی و سیاسی آنان را به آتش بکشیم.

سردار سلامی با تاکید براینکه دشمن اگر بخواهد دست به سمت گزینه نظامی ببرند گردن‌هایشان را بر فراز آسمان پرتاب و انگشت‌هایشان را قطع خواهیم کرد.

وی گفت: چه توافق بشود و یا نشود حامی ملت‌های مظلوم منطقه در برابر سلطه آمریکا خواهیم بود.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: چه توافق بشود و چه نشود پیشرفت‌های علمی و فنی خود را برای تبدیل شدن به یک تکیه‌گاه برای تمدن بزرگ اسلامی دنبال خواهیم کرد و هیچگاه ظرفیت‌های اقتصادی خود را در اختیار نظام سلطمه نخواهیم گذاشت و فرش قرمز زیر پای هیچ یک از مقامات سلطه پهن نخواهیم کرد.

سردار سلامی با بیان اینکه ما اجازه نفوذ اندیشه‌های غربگرایانه را نه در پیکر جامعه و حتی در اجتماعات روشنفکرمان نخواهیم داد.

وی گفت: از همه مسئولان سیاسی و مقامات می‌خواهیم همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند با روحیه، ثبات قدم و توجه به ادبیات انقلابی همواره رفتار و گفتار خود را با دشمن تنظیم کنند.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =