نسیم نوشت: کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد و رگبار باران در ۴ استان کشور خبر داد و گفت: گرد و غبار در تهران به پایان رسیده و آسمان امروز تهران نیمه ابری است

فریبا گودرزی در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: طی 3 روز آینده در پاره‌ای از نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و بوشهر در بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران و رعد و برق رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی از سیلابی شدن مسیل‌ها و خیابان‌های مرکز شهر کرمان هشدار داد و توصیه کرد که ساکنین این منطقه از تردد غیر ضروری بپرهیزند.

وی افزود: همچنین امروز شرق کشور پدیده باد و گرد و خاک را تجربه خواهد کرد که این پدیده در منطقه زابل تبدیل به طوفان گرد و خاک می‌شود.

گودرزی گفت: آسمان امروز تهران نیمه ابری است همچنین در پاره‌از نقاط تهران وزش باد و رشد ابر رخ خواهد داد. این در حالی است که پدیده گرد و غبار چند روز گذشته در تهران به پایان رسیده است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز اردبیل با دمای 7 درجه سانتیگراد و اهواز با دمای 47 درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    0 0
    مگر خدا به داد ما برسد و برای ما باران بفرستد خودمان که اهل صرفه جویی در مصرف نیستیم مسوولان هم مدیریت نمی کنند