عکسی از سردار سلیمانی بیش از 20 سال قبل در کنار شهید غواض

صفحه اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی، تصویری از او کنار دو طلبه جوان که یکی از آنان در میان شهدای غواص شناسایی شده، منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در کنار این تصویر،در صفحه اینستاگرام منتسب به فرمانده سپاه قدس نوشته شده است: «در این عکس حاج قاسم سلیمانی در کنار دو شهید طلبه است. نفر کنار حاج قاسم سلیمانی آقای عامری شهید طلبه والفجر هست. نفر دوم کنار حاج قاسم سلیمانی طلبه شهید محمد شیخ شعاعی از غواصان تازه تفحص شده که پیکر پاک این شهید به زودی تشییع می شود.»

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    دوردونه ی سردار
  • بی نام IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    33 13
    درود خداوند بر شما باد
  • ناویسی GB ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    28 13
    درود و سلام به تمامی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که با ایثار و فداکاری و از خود گذشتگی و با سلاح ایمان و مردانگی و بدون مهماتهای پیشرفته اون زمان که دول غربی در اختیار ارتش بعثی قرار می دادند تا جوانان با غیرت ایرانی را بزانو دراورند و داغی تو دل ابر قدرتهای اون موقع نهادند تا ندای تسلیم شدن را در دلشان گذاشتن ........و ارزوی پیروذی ارتش وحشی بعث عراق را صدام با خودش بگور برد.........اگر نبودند دلاور مردانی مانند سردار سلیمانی ها ودیگر سرداران گمنام ایران اسلامی الان داعش عراق رافتح و بفکر اشغال وحشی گری درایران اسلامی می بودند باذ هم ارزوی امریکا به ثمر ننشست.......و باور کنید تا زمانی که سپاه در ایران باشد هیچ زمانی امریکا جرات نمی کنه به این مملکت اسیبی برسونه ویا حمله نظامی بکنه.......
  • ایرانی IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    29 19
    سلام سردار بزرگ ایرانی.ای که از اسمت مو به تن اعراب شیخ نشین راست میشود. ای سرباز وطن درود بر تو که اگر بخواهی 48ساعته با سربازان گمنامت نسل داعش را از روی زمین برمیداری.از تو خواهش میکنم که از مملکتم صیانت کن و از افراد ناپاک دورش کن ای بزرگوار.ازت میخام که یه عده که داخل مملکت رانت ورانت بازی به راه انداخته اند وثروت این ملت را چپاول میکنند را به سزای اعمالشان برسانی ویک روز برسد که با بردن نام عزیزت دزدان و چپاولگران داخلی هم چهارستون بدنشان بلرزد..سلام و درود بر تو و رهبر عزیزمان.
    • حسینی دولت آبادی از قزوین A1 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
      1 4
      ایرانی عزیز. احساساتی نشو . درستش اینه که هر کی کار خودشو درست انجام بده. مملکت رو قانون به سامان میرسه.
  • بی نام A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    2 1
    حاج قاسم فرمانده آماده ایم آماده