۰ نفر
۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰
منتظر وصیت‌نامه 53هزار شهید باشید

رییس اداره انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: وصیت نامه 53 هزار شهید در کشور گردآوری شده که در 500 جلد کتاب به چاپ می رسد.

سیدمحمد میرکاظمی در حاشیه آیین رونمایی از 20 عنوان کتاب دفاع مقدس در سمنان افزود: سمنان و کهکیلویه و بویراحمد استانهای پیشرو در چاپ کتاب وصیت نامه های شهدا هستند.

وی با بیان اینکه این کتاب در استانهای همدان و کردستان نیز در دست چاپ است، افزود: سالانه 70 تا 80 عنوان کتاب درحوزه ایثار و شهادت توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به چاپ می رسد.

رییس اداره انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه در استانها سالانه 30 تا 40 عنوان کتاب در این حوزه چاپ می شود، افزود: در دو دهه اخیر یک هزار و 200 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس و ایثار و شهادت چاپ شده است.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    3 5
    چه عجب بهتر نیست یک سایت درست کنید برای شهدا؟
  • بی نام A1 ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    38 16
    حداقل الکترونیکی منتشر کنید تا در مصرف کاغذ هم صرفه جویی بشه
  • بی نام A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    58 1
    این وصین نامه ها رو بدهید دزد ها واقای خاوری وخانوادهی محترم ونمایندگان مجلسی که الان فرار کردند امریکا با پول مردم به انهایی که با دلار مردم ایران زندگی می کنند .تو نیاوران وشمال شهر خونه های میلیلردی دارن ما مردم همه در ان روز ها بودیم هنوز 35 سال گذشته .100 سال نگذشته . تاریخ معاصره هنوز بوی خون جوانها هست .کو ....گوش شنوا کو وجدان