مدیر تیم ملی فوتبال پس از تساوی یک بر یک ایران مقابل عمان با خبرنگاران گفت و گو کرد.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت؛ افشین پیروانی پس از تساوی یک بر یک ایران مقابل عمان اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی برای هر دو تیم دشوار بود. عمان بهتر بازی کرد و قبل از اینکه به گل برسد بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت اما پس از گل ما توپ و میدان را در اختیار گرفتیم.
وی ادامه داد:‌طبیعی بود که در دقایق پایانی هم آنها منطقی بازی کنند البته عمانی‌ها در این دقایق کم آورده بودند. معتقدم که یک امتیاز خیلی به درد ما می‌خورد هر چند که خیلی‌ها می‌گویند باید می‌بردیم اما این را باید در نظر بگیریم که همه پیشرفت می‌کنند. شما ببینید استرالیا 2 بر صفر از اردن شکست خورد و با ویتنام هم در دقایق پایانی مساوی کرد.
مدیر تیم ملی در پایان گفت: فکر می‌کنم شرایط آب و هوایی در این زمینه تأثیرگذار بود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    10 34
    افرین مثل استرالیا قهرمان جام ملتها که به اردن دو بر صفر باخت
  • بی نام A1 ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    15 4
    هه خیلی جالبه همه پیشرفت کردن غیر از ما اقای پیروانی میشه بگی بس ما چه موقعی پیشرفت می کنیم نکنه تیم ملی ما دنده جلو نداره همش در حال دنده عقب رفتنه چرا الکی میخواین توجیه کنید چرا قبول ندارین فوتبال و به مسخره گرفتین فقط دارین درآمد زدایی می کنید فقط پول حرفه ای بگیرید ماشین بخرین اون بالاها بشنین به خود همین مردم که کشیدتون بالا به ریششون بختدیدنو کلاس بذارین انلاین خواهش می کنم چاپ کن
  • محمد RO ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    6 15
    بع نظر کیروش با دقت تونست باگرفتن یک امتیاز از جهنم اب و هوایی مسقط میخواد تکلیف عمان را در تهران یکسره کنه.با هوشیاری تو دام مربی عمان نیفتاد.
  • بی نام DE ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    12 3
    شما بر اساس همون فهم و درایتت که افاضه فرموده اید که پرسپولیس قرارداد یک مرحوم را یک سال دیگر تمدید کند این نظر کارشناسی را صادر کردید دیگه...
  • maxim A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    14 2
    افشین خان چشمهاتو باز کن .