تیم ملی شیلی که در مصاف با ایران دو گل خورده بود در انگلستان و ورزشگاه مملو از تماشاگر امارات آرسنال از برزیل یک گل خورد و مغلوب شد.

 

ایسنا نوشت: تیم ملی فوتبال شیلی که پنجشنبه شب گذشته برابر تیم ملی ایران با دو گل شکست خورده بود، تلاش می‌کرد برابر برزیل نتیجه بازی قبل خود را جبران کند. بر همین اساس سرمربی تیم شیلی برخلاف بازی برابر ایران، از ابتدا اکثر بازیکنان اصلی خود را به میدان فرستاد.

 

با این حال میزبان کوپه‌آمه‌ریکا 2015 نتوانست در این دیدار هم به پیروزی برسد و برزیلی‌ها در ادامه نتایج قابل قبول خود بعد از جام جهانی، با تک گل "روبرتو فیرمینو" در دقیقه 73 شیلی را شکست دادند.

 

سلسائو پیش از این بازی با نتیجه 3 بر یک در استاددوفرانس برابر فرانسه به پیروزی رسیده بود. برزیل بعد از ناکامی در جام جهانی فوتبال، در هیچ دیداری شکست نخورده است.

 

فرانسه نیز که در بازی گذشته در خانه خود برابر برزیل شکست سنگینی را متحمل شده بود، برابر دانمارک با دو گل آلکساندر لاکازتی و اولیویه ژیروبه پیروزی رسید تا هواداران فرانسه - میزبان یورو 2016 - به فتح این جام امیدوار شوند.

 

تیم ملی فوتبال مکزیک نیز با گل "خاویر هرناندز" با نتیجه یک بر صفر برابر اکوادور پیروز شد.

 

همچنین بازی دوستانه تیم‌های ملی آفریقای جنوبی با نیجریه و ساحل عاج با گینه استوایی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    وای حالا چیکار کنیم که ما دو برابر گل زدیم؟؟نمیدونم پس چرا از عراق باختیم
    • آریو IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
      55 12
      تو که نظرات منو نمیذاری خبر ولی با این حال مینویسم،به عراق باختیم بخاطر داور اون بازی.واقعیت اینه که فوتبال ایران در تمامی سالهای شکل گرفتنش به بازیکن وابسته بوده، قلیچ خانی پروین حجازی ایرانپاک بهزادی عابدزاده دایی عزیزی کریمی مهدوی کیا و خیلی های دیگه و هر مربی ای که اومده سعی کرده با استفاده از این داشتهاش نتیجه بگیره ولی خب این داشته ها همیشگی نبودن و صد البته همیشه همدل نبودن.واسه همین یه جایی مثل پکن 90 قهرمان میشه و یه جای دیگه بخاطر افت همون بازیکنا تو 92 اوت میشه یا 96 اوج میگیره ولی 97 از قطر میبازه و همینطور 2004 چین و 2006 آلمان.اگه این واقعیت رو قبول کنی خیلی راحت میتونی دلایل مخالفت با امثال رایکوف ایویچ و کیروشو درک کنی.تیم ملی باید تیم باشه نه محلی برای فروغ یک ستاره.
  • یک ایرانی A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    53 70
    شیلی نسبت به بازی باایران نصف بازیکنانش درزمین بودند بهمین دلیل نصف بازی باایران گل خورد،اینم بگیدلطفا،ویدال،پیزار،سانچز ازاول بازی درزمین بودند احتمال داشت ایران ببازد
    • بی نام IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
      98 18
      بازی ایران وشیلی یک بازی رسمی و ثبت شده در تقویم فیفا بود بنابراین هرگز نمی گویند که ایران با نفرات زخیره یا اصلی شیلی بازی کرد بلکه ثبت می شود که تیم ملی ایران تیم ملی شیلی را شکست داد
    • بی نام IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
      82 17
      برادر من سانچز یه نیمه کامل داخل بود. تیم شیلی هم فقط سانچز و ویدال نیمه اول داخل نبودن. کلا نیمه دوم تیم اصلیش بود.
  • بی نام IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    این عظمت کار کی روش و شاگردانش را نشان می هد.
  • بی نام A1 ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    24 77
    چي شد شيلي جلوي ايران با بازيكناي ذخيره بازي كرده بود ؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    52 11
    مگه آرژانتین تو جام جهانی با همه بازیکنانش بازی نکرد،دفاع ایران فوق العاده بود.
  • بی نام IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    37 13
    منطق شما: ما شیلی رو دو بر صفر بردیم. برزیل شیلی رو یک برصفر برد. عراق ما رو برد. در نتیجه: عراق برزیل رو می بره... هورا
  • مهرداد م IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    62 13
    شیلی خیلی بیجا کرد با ذخیره بازی کرده... نیمه دوم کلآ همه بازیکنانش بودند چرا 6 تا نزدند.؟ تازه یک گل مدرسه ای دیگه هم خوردند.هههههه....
  • m A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    7 1
    لابد ما از برزیل هم قویتر هسنیم دیگه ..فقط نمی دونم چرا جلو عراق واسه نباختن لنگ داوریم..طبیعتا برای شیلی بازی برزیل بازی جدی تدارکاتی هست و بازی رو جدی می کیرد و بازیکنان اصلیشو بازی میده از اول بازی بعدش بازیکن هاشم واقعا جلو برزیل بازی می کنن و انگیزه دارن البته شاید ما از برزیل هم قویتر باشیم:..