سرمربی پرسپولیس بالاخره در مورد رفتار برخی بازیکنان این تیم صبر خود را از دست داد و واکنش تندی داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید درخشان پس از پایان دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس که با پیروزی یک بر صفر تیمش همراه بود، به سالن کوچک کنفرانس ورزشگاه تختی تهران رفت و در جمع خبرنگاران گفت: از عملکرد نیمه اول تیم راضی نبودم. 120 دقیقه بازی مقابل راه‌آهن سبب شده بود تا بازیکنان ما شادابی لازم را برای این بازی نداشته باشند. با این حال نکاتی را که به بازیکنان گوشزد کرده بودم در نیمه دوم انجام دادند و با اتکا به همین موضوع به پیروزی رسیدیم. 

درخشان اضافه کرد: ما مستحق پیروزی در این دیدار بودیم. در مقابل پیکان بر توپ و میدان تسلط داشتیم اما بازیکنانم تا اندازه‌ای بی‌دقت بودند. ضمن اینکه داور دو ضربه پنالتی ما را نادیده گرفت. به هر حال باید از بازیکنانم تشکر کنم. همانطور که از آنها انتظار داشتم روان و تک‌ضرب بازی کردند و به این دلیل به آنها خسته‌نباشید می‌گویم.
اما سرمربی پرسپولیس بعد از این تشکر و قدردانی، وقتی با سوالی از سوی خبرنگاران مبنی بر اعتراض بازیکنانش تیمش نسبت به تعویض ها مواجه شد، از کوره در رفت و گفت: بازیکنان باید شرایط را درک کنند. بازی کردن در پرسپولیس افتخار بزرگی است که شاید بازیکنان ما هنوز این مسئله را درک نکرده‌اند. باز هم می‌گویم پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان باید به این بزرگی احترام بگذارند. در پرسپولیس چه بازیکنی که در زمین حضور دارد، چه کسی که تعویض می‌شود و حتی بازیکنی که روی نیمکت می‌نشیند از نان شب بر او واجب‌تر است که به نام تیم خودش یعنی پرسپولیس احترام بگذارد. امیدوارم بازیکنانم هر چه زودتر به این مطلب برسند که باید برای پرسپولیس خبردار بایستند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: ما هم تا جایی می‌توانیم اینگونه رفتارها را تحمل کنیم و انشاالله تا تعطیلات نیم فصل هم تحمل خواهیم کرد. امیدوارم بازیکنانم بعد از این رفتارشان را تغییر دهند.
درخشان سپس به موضوع تعویض پیام صادقیان اشاره کرد و گفت: صادقیان پس از تعویض به من چیز خاصی نگفت اما امیدوارم نوع رفتار او وقتی که از زمین خارج می‌شود، تغییر کند. بازیکن باید طوری رفتار کند که تماشاگر از رفتار او رضایت داشته باشد. طبیعی است که یک بازیکن روزی آماده است و روز دیگر آماده نیست. در دنیای حرفه‌ای بازیکن باید حرفه‌ای رفتار کند و با رفتار حرفه‌ای می‌تواند خواستگاه هواداران را برآورده کند. ما همه بازیکنان را دوست داریم و آنها نیز باید پرسپولیس را دوست داشته باشند و برایش فداکاری کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا رفتن محمد نوری به رختکن را در جریان بازی دیده یا خیر، گفت: من چنین صحنه‌ای را ندیدم. روی نیمکت هوا بسیار سرد بود و حتما پتو هم نبوده است که این بازیکن به دلیل سرما به رختکن رفته است.
سرمربی سرخپوشان در ادامه شایعه استفاده از یک مربی آلمانی را رد کرد و افزود: چنین چیزی نیست. ما باید مشکلات‌مان را خودمان حل کنیم. بهتر است در خصوص مسائل دیگر صحبت شود، چون این مسئله کذب محض است.
درخشان در پایان، راجع به جایگاه پرسپولیس در زمان اتمام فصل گفت: تلاش می‌کنیم روزبه‌روز بهتر شویم. روز اولی که به پرسپولیس آمدم همین را گفتم و می‌خواهیم روزبه‌روز بهتر و روان تر بازی کنیم. امیدوارم مصدومان ما هم هر چه زودتر برگردند تا با تیمی کامل کارمان را ادامه دهیم.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =