وطن امروز نوشت:

دستورالعمل جديد فتنه‌گران صادر شد! چه بود اين دستورالعمل؟ هيچ الا آنکه ملت را در کمال وقاحت، دعوت کرده بودند به مصرف بي‌رويه آب و برق، آنهم در ساعات پرمصرف شبانه‌روز! که چه بشود؟ که مثلا نظام داراي برند 40 ميليون راي در آخرين انتخاباتش -يعني همين چند روز پيش- به مشکل بخورد!
که في‌الواقع خود ملت به مشکل بخورد! که آب و برق ملت قطع شود! باور دارم شيطان، به طمع همين چيزها از آدميزاد، زبانش را جلوي خداي ما دراز کرد! اُف بر اين آدميزاد که حتي در عالم توهمات خود، به آب هم رحم نمي‌کند! آخر بگو؛ بر فرض که مشکل با جمهوري اسلامي داشتند، چه کارشان بود به آب؟! هم الان يوم‌الحساب آن «دعوت بي‌شرم به مصرف بي‌رويه» است که الحق بايد گرفت گوش اين جماعت وقيح را؛ «گيرم توهم زده بوديد در انتخابات، تقلب شده، چه کار داشتيد به آب؟ چه کار داشتيد به برق؟» صدالبته ياراي کتمان ندارند اصحاب فتنه! سندش هست!
عکسش هست! پوسترهايشان هست! دعوت‌شان هست! واضح‌تر از شعار «نه غزه، نه لبنان...» شعر گفتند و در نهايت بي‌صفتي، از ملتي چون ملت نجيب ما خواستند همين‌طور بي‌خود شير آب را باز کنند که مملکت بخورد به بحران آب! همچنانکه از ملت خواستند در ساعات اوج مصرف و دقيقا در يک بازه زماني معين استفاده مضاعف از وسايل پرمصرف برقي کنند که مثلا نيروگاه‌هاي مولد برق دچار اختلال شوند!
مکرر در فضاي مجازي، اين دعوت را نشر مي‌دادند! مکرر از طريق پيامک در بوق اين دعوت مي‌دميدند! مکرر در فضاي جامعه، رژه مي‌رفتند روي اعصاب ملت! حتي خوب يادم هست برگه دعوت خود را مي‌گذاشتند زير برف‌پاک‌کن ماشين‌ها... که «آهاي ملت! بعد از غروب، اتو را چند ساعت به برق بزنيد، ماشين لباس‌شويي را روشن کنيد، شير آب حمام و دست‌شويي را همين‌طور چند ساعت باز بگذاريد که حال جمهوري اسلامي گرفته شود!»
اپوزيسيون، بي‌منطق‌تر از اين؟! واقعا از سخت‌ترين کارهايم در وبلاگ «قطعه 26» يکي همين نحوه مواجهه با کامنت‌هايي بود که جز اين دعوت، محتوايي نداشت. نخستين روزهاي فتنه را مي‌گويم. مکرر در مکرر کامنت مي‌گذاشتند که امشب ديگر آب به مشکل مي‌خورد، که فردا نوبت برق است، که پس فردا نوبت اصل نظام! آن روزها با خود مي‌گفتم؛ «آيا دانه‌درشت‌هاي فتنه، اين اندازه حداقلي از وجدان را دارند که لااقل اين کار طرفداران خود را سرزنش کنند؟!»

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376771

برچسب‌ها