مدافع هافبک استقلال می گوید با تلاش کادرفنی، مشکلات ساختار دفاعی استقلال حل می شود و هواداران نباید از این جهت نگران باشند.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ میلاد شیخ فخرالدینی درباره ی بازی روز گذشته برابر سایپا  که با برتری سه بر دو استقلال به پایان رسید به سايت رسمي باشگاه استقلال گفت: دیدار ما برابر سایپا، بازی سختی بود ولی توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم. مهمترین موضوع کسب 3 امتیاز بود که با تلاش تا دقیقه آخر توانستیم از پس این کار بر بیایم. قبل از بازی هم گفته بودم بازی برابر تیمهایی مانند سایپا بسیار سخت است اما توانستیم هر دو بار عقب ماندگی را جبران کنیم و با برگشت به موقع به جریان بازی در نهایت به سه امتیاز بازی دست یافتیم.

وی در خصوص مشکلات ساختار دفاعی استقلال ادامه داد: متاسفانه در گل خوردن مشکل داریم. اگر بتوانیم این مشکل را رفع کنیم توانایی باز کردن دروازه ی همه تیمهای لیگ را داریم. البته این مسئله با گذشت زمان حتما بهتر می شود چراکه کادرفنی تیم به دنبال حل مشکلات فعلی است و هواداران از این جهت نگران نباشند.

مدافع هافبک استقلال در باره ی شرایط بازی با پیکان گفت: متاسفانه در شرایط بدی به مصاف پیکان می رویم زیرا پیکان امتیازات لازم را جمع آوری نکرده است و در این بازی هم با انگیزه جبران وارد زمین می شوند.بازی بسیار سختی را پیش رو داریم اما برای حرکت در مسیر قهرمانی باید هر تیمی را شکست بدهیم.

فخرالدینی در پایان و در خصوص وضعیت جسمانی خود بیان عنوان کرد: متاسفانه از ناحیه همسترینگ درد دارم اما با تلاش کادر پزشکی استقلال توانستیم این بازی در خدمت تیم باشم و مطمئنا با ادامه ی این روند به بازی با پیکان خواهم رسید. 

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =