۰ نفر
۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۰
طرح جلد امریکایی کتاب دا

سایت انتشارات مزدا در آمریکا اعلام کرد به زودی ترجمه انگلیسی کتاب «دا» منتشر خواهد شد.

سایت انتشارات مزدا در آمریکا اعلام کرد به زودی ترجمه انگلیسی کتاب «دا» منتشر خواهد شد. این اثر قرار است با عنوان "One Woman's War" و با عنوان فرعی (Da (Mother به چاپ برسد.

در سایت انتشارات مزدا علاوه بر خبر ترجمه انتشار این اثر، چکیده‌ای از محتوای کتاب «دا» با هدف آشنایی مخاطبان با محتوای آن به علاقه‌مندان عرضه شده است.

«دا» که توسط پرفسور پال اسپراکمن استاد دانشگاه راتگرز امریکا به زبان انگلیسی ترجمه شده است از بدو انتشار آن توسط سوره مهر همواره یکی از آثار پرفروش این انتشارات در ایران بوده است.

کتاب «دا» خاطرات سیده زهرا حسینی از روزهای آغاز جنگ تحمیلی توسط سیده اعظم حسینی، به رشته تحریر درآمده است. چاپ صدو پنجاه یکم این اثر به زودی توسط سوره مهر در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر خواهد شد.

پیش از این انتشارات مزدا دو اثر حبیب احمدزاده(شطرنج با ماشین قیامت و قصه‌های شهرجنگی) و همچنین (قصه‌های سبلان، سفر به گرای 270درجه و اسماعیل) را از محمدرضا بایرامی، احمد دهقان و مرحوم امیرحسین فردی منتشر کرده است.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هاشم IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    44 5
    طرحش خیلی زشت و ترسناک است.... اینطوری که آمریکایی ها وحشت میکنند.... شده شبیه کتابهای ضد ایرانی و ایران هراسی.... به نظرم طرح جلد ایرانی اش زیباتر است
    • بی نام IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
      21 0
      همون جلد ایرانیش چش بود ؟
  • بی نام A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    16 22
    شما نگران نباش چون حتما براي اين طرح جلد با ديگران هم مشورت شده است
    • زهرا US ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
      8 2
      پس باید گفت نه طراح ونه طرف مورد مشورت از تاثیر مخرب این طرح خبر ندارند. خود من با دیدن تیتر این مطلب خوشحال شدم و کلیک کردم تا ببینم اطلاعاتی در مورد نحوه خرید ترجمه انگلیسی این کتاب می توانم به دست بیاورم یا نه، می خواستم آن را به دو نفر آمریکایی هدیه دهم. اما با دیدن این طرح جلد منصرف شدم. خانم حسینی چهره ای مهربان دارند. چرا ایشان را این گونه سیاه و خشن نشان داده اید؟
  • علی IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    10 0
    من این کتاب رو خوندم و عاشقش شدم. ولی متاسفم که برای ترجمه اش اون هم در امریکا این جلد طراحی شده.اصلا و ابدا مناسب نیست.کاش بیشتر فکرکنند.
  • بی نام IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    12 0
    خیلی زشته .