۰ نفر
۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۰

درپی اعتراض برخی ازخوانندگان خبرآنلاین به مشکلات ترددی دربزرگراه فتح ، شهردار منطقه 9 تهران از طرح تعریض ضلع جنوب بزرگراه فتح خبرداد.

شهردارمنطقه 9 تهران ضمن اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف ایجاد مسیر کندرو در اوایل امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 9 ، حسین سلطانی اعلام کرد: طرح تعریض بزرگراه فتح از اواخردی ماه سال گذشته با تخریب بخشی از ملک معارض در محدوده آغاز و سپس عملیات خاکبرداری در بخش های جنوبی بزرگراه در راستای ایجاد مسیر کندرو نیز انجام شد.
وی هدف از اجرای طرح را افزایش ایمنی برای مسافران و کاهش خطرات برای خودروها دانست و اظهار داشت: در حال حاضر بزرگراه فتح از 3 مسیر تشکیل شده که با اجرای طرح ، 2 مسیر هم به آن در شرایطی اضافه می شود که تا به حال مسافران برای تردد از حاشیه اصلی بزرگراه استفاده می کردند.
سلطانی ادامه داد: با ساخت مسیر کندرو این امکان برای شهروندان فراهم می شود تا با تردد خودروها در مسیر کندرو ، براحتی از وسایط حمل و نقل عمومی استفاده کنند و در مسیر تندرو هم امکان تردد با سرعت بالا به وجود می آید.
شهردار منطقه 9 با بیان اینکه اجرای طرح تعریض در اوایل امسال به پایان می رسد ، گفت: مسیر کندرو از پل شیر پاستوریزه تا ابتدای بوستان لاله و لادن در جنوب بزرگراه فتح اجرا می شود و تاکنون در برخی محدوده ها نظیر مقابل کارخانه کفش ملی ، مجتمع شفق عملیات جدول گذاری انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: مرحله بعدی طرح پس از عملیات حفاری شرکت های آب و برق ، عملیات آسفالت بزرگراه بوده که به سرعت اجرایی خواهد شد.
45235 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =