اگر هدایتی بتواند باشگاه پرسپولیس را بخرد گزینه های او برای مدیرعاملی دادکان و کاشانی هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛حسین هدایتی یکی از گزینه های جدی برای خرید سهام باشگاه پرسپولیس است.گزینه ای که پس از روی کار آمدن نژاد فلاح به عنوان مدیر عامل تعامل خوبی را با باشگاه پرسپولیس انجام داده بود.اما این طور که به نظر می رسد این روزها رابطه عابر بانک سرخ ها با مدیرعامل چندان خوب نیست و نژاد فلاح از هدایتی گله مند است.آن هم به این دلیل که به گوش او رسانده اند اگر هدایتی باشگاه را بخرد گزینه های اول او برای مدیرعاملی محمد دادکان و حبیب کاشانی هستند!

همین اتفاق باعث شده تا قائم مقام،مدیرعامل سرخپوشان از هدایتی گله کند که چرا قرار است چنین تصمیمی را بگیرد.البته این اتفاق در حالی می افتد که حسین هدایتی در مزایده روز نهم اردیبهشت ماه بتواند باشگاه پر طرفدار پرسپولیس را بخرد.

البته دادکان بارها نشان داده که وارد این بازی ها نمی شود.با این حال او چهره محبوبی در بین پرسپولیسی ها است و خیلی ها دوست دارند تا کاپیتان سابق این تیم که در زمان ریاستش بر فدراسیون فوتبال تیم ملی بهترین نتایج را با برانکو گرفت روزی روی صندلی ریاست پرسپولیس بنشیند.

حبیب کاشانی هم یکی دیگر از چهره هایی هست که سابقه خوبی در پرسپولیس داشته و آخرین قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر به زمان حضور این مدیر در پرسپولیس بر می گردد.

 

 

251 41

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =