برزای: دوست داشتم در تمرینات ختافه شرکت کنم/ مظلومی اجازه بدهد بروم خوشحال می شوم

هافبک جوان استقلالی ها می گوید فصل آینده می خواهد قابلیت هایش را در این تیم نشان دهد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایت باشگاه استقلال؛ بهنام برزای درباره شرایط این تیم در اردوی کردان گفت: تمرینات بدنسازی خوبی را در مجموعه خوب کردان سپری می کنیم. ما برای انجام تمرینات بدنسازی به اینجا آمدیم و بخش اعظم تمرینات ما را تمرینات هوازی و بدون توپ تشکیل می دهد. امیدوارم این اردو برای پیشرفت ما مناسب باشد تا بتوانیم در نتیجه دل هواداران را شاد کنیم.
وی درباره پیشنهاد اروپایی اش افزود: پیشنهاد باشگاه ختافه جدی است و خودم دوست داشتم در تمرینات این تیم شرکت کنم. آنها بازی های من در تیم ملی امید را دیدند و من را پسندید اما چون در مسابقات باشگاهی فصل گذشته شانس بازی نداشتم در خواست کردند تا من ابتدا در تمرینات آنها شرکت کنم. اگر آقای مظلومی با این پیشنهاد موافقت کنند بسیار خوشحال می شوم تا به اروپا بروم و اگر باشگاه رضایت بدهد حتما در تمرینات آنها شرکت می کنم.
هافبک مهاجم استقلال درباره اهدافش در فصل جاری تصریح کرد: من با باشگاه استقلال قرارداد دارم و تابع این مجموعه هستم و اگر در استقلال بمانم انگیزه های زیادی دارم. فصل گذشته کمتر بازی کردم و همه از من به عنوان کاپیتان تیم ملی امید انتظار زیادی دارند و خودم نیز می خواهم در مسابقات قابلیت های خودم را نشان دهم تا دل هواداران استقلال شاد شود.
وی درباره حضور اسماعیلی و چشمی در تیم استقلال اظهار کرد: من و این بازیکنان سالهاست در کنار یکدیگر هستیم. از تیم ملی نوجوانان و تاکنون با هم بودیم و خیلی خوب همدیگر را می شناسیم. اینها بازیکنان خوبی هستند که مطمئنا امسال و در آینده نیز می توانند به استقلال کمک کنند و باشگاه استقلال می تواند بر روی این جوانان برنامه ریزی کند.
برزای در پایان درباره تجربه کار با مظلومی گفت: من تا به حال با ایشان کار نکرده ام اما تعریف ایشان را زیاد شنیدم. مظلومی مرد موفق دربی هاست و امیدوارم در حضور ایشان قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 436161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =