نشست بین المللی با موضوع تحول در مفاهیم حقوق بشری

فصلنامه مطالعات بین المللی و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد به مناسبت روزهای جهانی حقوق بشر شمار محدودی را به هم اندیشی تخصصی-پژوهشی بین المللی دعوت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فصلنامه مطالعات بین المللی (ISJ) و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد (UNIC)
به مناسبت روزهای جهانی حقوق بشر و همبستگی بشر که متقارن با میلاد رسول اکرم(ص) و روز اخلاق و مهرورزی گشته اند، شمار محدودی از علاقه مندان به این موضوع را می پذیرد. این هم اندیشی تخصصی - پژوهشی بین المللی، دهم اسفند 1393 برگزار می شود.

برنامه
در این برنامه یک روزه مباحث مربوط به تحول مفاهیم حقوق بشری، جایگاه سازمان ملل متحد در نوآوری واژگان حقوق بشری، کنوانسیون های بین المللی حقوق بشر، گونه نوین جهان شمولی های حقوق بشری، نظام های ملی حقوقی و حقوق بشر جهانی و محاکم حقوق بشری مورد بررسی علمی - پژوهشی قرار می گیرند.

مزایا و بهره مندی

این هم اندیشی بین المللی، یک برنامه تحقیقاتی - پژوهشی است. به شرکت کنندگان فعال در برنامه که فقط علاقه مند به مشارکت و حضور هستند گواهی شرکت از سوی فصلنامه مطالعات بین المللی ISJ و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد UNIC ارایه می شود. شرکت کنندگانی که چکیده و مقاله با استاندارد علمی - پژوهشی برای موضوع برنامه تالیف نمایند، در صورت تایید کمیته علمی، چکیده آنها در سی دی چکیده های هم اندیشی به چاپ می رسد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوۀ شرکت در این نشست به سایت فصلنامۀ مطالعات بین‌المللی مراجعه کنید 

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =