آنا نوشت:

طه هاشمی، معاون فرهنگی‌اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، در صفحه شخصی خود نقل‌ قولی از آیت‌الله وحید خراسانی درباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را منتشر کرد که روز گذشته در دیدار دکتر میرزاده و همراهانشان با مراجع عظام قم بیان شد.

 در  نوشته طه هاشمی آمده است:

«امروز به اتفاق دکتر میرزاده رییس دانشگاه ازاد اسلامی و تنی چند از همکاران با بزرگان حوزه علمیه قم حضرات آقایان حسینی‌بوشهری، نوری‌همدانی ، مکارم شیرازی ، وحید خراسانی ، موسوی اردبیلی ، شهرستانی‌، صافی‌گلپایگانی، سبحانی، جوادی‌آملی، هاشمی شاهرودی دیدار داشتیم. اولا همگی بزرگواران از خدمات و نقش دانشگاه آزاد اسلامی تعریف کردند و بویژه به نقش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اشاره کردند اما فرمایشات حضرت آیت‌الله وحید خراسانی لطف دیگری داشت.

ایشان فرمودند دانشگاه شما سه واژه کلیدی دارد؛ اولا دانشگاه یعنی جایگاه علم و دانش، پس تلاش کنید در دانش و توسعه علم سرآمد باشید. ثانیا آزاد؛ پس باید مروج حریت و آزادگی باشید و اسلامی یعنی آراسته‌بودن به دین و مفاهیم دینی.

آیت‌الله در عین حال به نقش آقای هاشمی رفسنجانی پرداخت و از ایشان و هوش و درایت و مدیریت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تجلیل کردند».

در ادامه این نوشته آمده است: « حضرت آیت‌الله وحیدخراسانی نکته‌ای در باره عدم نتیجه‌گیری در مذاکرات هسته‌ای متذکر شدند و گفتند اسراییل و سعودی از نتیجه مطلوب ممانعت کردند و راه قطعی این است که آقای هاشمی به عربستان سفر کند. چند بار تاکید کردند که باید این سفر انجام شود چون تنها شخصیتی که می تواند عربستان را مجاب کند آقای هاشمی است؛ سفر او به نفع جهان اسلام و ایران است...»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387445

برچسب‌ها