فارس نوشت:

در حالی جدیدترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده تا پایان روز پنج‌شنبه ۶ آذر توسط پخش‌کنندگان اعلام شد که فیلم «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی هم وارد باشگاه میلیاردی‌ها شد و با توجه به روند فروش «شیار ۱۴۳» می‌توان انتظار داشت تا این فیلم هم به زودی وارد باشگاه میلیاردی‌ها شود و فروش روزانه ۱۰ تا ۱۵ میلیونی «شهرموش‌ها ۲» نیز از شگفتی‌های اکران است.

حبیب اسماعیلی مدیر شرکت پخش فیلمسازان مولود در خصوص آخرین رقم فروش «ساکن طبقه وسط‌» گفت: اولین فیلم سینمایی شهاب حسینی با در اختیار داشتن ۵۰ سینما در تهران و شهرستان‌ها پس از ۴۰ روز نمایش ۷۶۰ میلیون تومان در تهران، ۲۷۰ میلیون تومان در شهرستان و در مجموع یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان فروش کرده است. همچنین بر اساس اعلام احمد مختاری از دفتر پخش هدایت فیلم، فیلم سینمایی «آتش‌بس ۲» همچنان با در اختیار داشتن ۱۲ سالن سینما بیش از ۴ میلیارد تومان فروش را تجربه کرده است که در تهران ۲ میلیارد و ۵۹۶ میلیون تومان و در شهرستان یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان فروش کرده تا فیلم تهمینه میلانی در مجموع فروش ۴ میلیارد و ۱۴۶ میلیونی را تجربه کند.

بر اساس این گزارش، همچنین طبق اعلام امیر قطبی از دفتر پخش فیلم ایران، فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار پس از ۱۶ روز اکران و با در اختیار داشتن ۷۵ سالن سینما در تهران و شهرستان توانسته است در تهران ۵۳۰ میلیون تومان، در شهرستان ۳۵۰ میلیون تومان و در مجموع ۸۸۰ میلیون تومان فروش را تجربه کند.

وی همچنین با اعلام آخرین رقم فروش فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» به کارگردانی قربان محمدپور گفت: این فیلم با در اختیار داشتن ۴۲ سینما در تهران و شهرستان پس از ۹ روز اکران ۱۷۰ میلیون تومان در تهران، ۴۰ میلیون تومان در شهرستان و در مجموع ۲۱۰ میلیون تومان فروش کرده است.

همچنین قطبی با اشاره به اینکه «خواب‌زده‌ها» به کارگردانی فریدون جیرانی همچنان ۴ سینما در پایتخت در اختیار دارد گفت: این فیلم پس از ۷۰ روز اکران توانسته است یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان در مجموع فروش کند.

علی سرتیپی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شهر موش‌ها ۲» (پر فروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران) نیز با اشاره به ادامه استقبال مردم از این فیلم با وجود سپری شدن ۹۰ روز از اکران گفت: «شهر موش‌ها ۲» همچنان در گیشه ماخطب خود را دارد و به طور متوسط روزانه بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان فروش می‌کند که در مجموع تاکنون ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروش را تجربه کرده است.

بر اساس این گزارش، همچنین طبق اعلام غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری فیلم سینمایی «میهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور پس از 16 روز نمایش با در اختیار داشتن ۱۶ سالن در تهران روز گذشته بیش از ۸ میلیون تومان در پایتخت فروش کرده است تا فروش کل این فیلم در تهران به ۱۲۰ میلیون تومان برسد و در شهرستان نیز تاکنون ۹۵ میلیون تومان فروش کرده و در مجموع فروشی ۲۱۵ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

همچنین در تماس با عبدالله علیخانی مدیر شرکت پویا فیلم تنها رقم فروش روز پنجشنبه «مستانه» به کارگردانی حسین فرح‌بخش در تهران ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عنوان شد. ۹ روز از زمان اکران این فیلم سپری شده است.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =