وزنه بردار المپیکی ایران می گوید امیدوار است که هر چه سریعتر وضعیت رییس فدراسیون وزنه برداری مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بهداد سلیمی در حاشیه مراسم " درختکاری" در جمع خبرنگاران گفت:«این حرکت قشنگی است که انشاءالله آثارش را در تهران خواهیم دید.هوایی پاک و تمیز.امیدوارم شعاری که می‌دهیم "خط سفید، زمین سبز و آسمان آبی" طی سال‌های آینده محقق می شود.»
از او درباره تمرینات خودش سوال شد که سلیمی این واکنش را نشان داد:«فعلا زیر نظر سلینی مشغول تمرین هستم.شرایطم خوب است اما به نظرم باید هر چه زودتر تکلیف فدراسیون وزنه‌برداری زودتر مشخص شود.»
تا برنامه‌ریزی‌ها مشخص شود. الان فدراسیون در بلاتکلیفی است در حالی که کشورهای دیگر برنامه‌های خود را آغاز کرده‌اند و ما هر چه زمان را از دست بدهیم به ضرر وزنه‌برداری خواهد بود.سال آینده مسابقات جهانی آمریکا را پیش‌رو داریم که از دو جهت برای ما بسیار مهم است یکی سهمیه المپیک و دیگری از لحاظ استراتژی و موقعیت سیاسی که بتوانیم در کشور آمریکا پرچم ایران را بالا ببریم. بنابراین باید برنامه خوب و ویژه‌ای داشته باشیم.»
خبرنگاری از او درباره نامه تاماش آیان در حمایت از رضازاده سوال کرد که سلیمی گفت:«من دخالتی در این موضوع نمی کنم.هر کسی هر هر کاری کند برای من مهم نیست و من به این کارها کاری ندارم. من نهایتا دو ، سه سال در ورزش هستم و سعی می‌کنم بهترین نتایج را در این دو، سه سال کسب کنم. بنابراین به جای این که بر روی این موضوع که چه کسی چه کاری انجام می‌دهد، تمرکزم را بر روی تمرین می گذارم تا نتیجه‌اش را ببینم.»
وی در پاسخ به این پرسش که در جریان برگزاری اردوی یک هفته‌ای توسط بهمن زارع است؟ گفت:« من در جریان چنین چیزی نیستم و اطلاعی از این موضوع ندارم.»
قهرمان المپیک لندن درباره این که گفته می‌شود پاداش رکوردهایی که در اینچئون شکسته، پرداخت نشده است هم حرف زد و گفت:« بله؛پاداش‌ها داده نشده است، اما آن طور که شنیده‌ام مسئولان وزارت ورزش و جوانان به زودی آن را پرداخت می‌کنند. امیدوارم که این حرکت انجام شود.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    26 8
    آیان براي اين نامه تقدير داده چون رضا زاده وزنه برداري ما را نابود كرده و به نفع آن ها كار كرده
  • بی نام A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    16 31
    عمو خیلی خودتو دست بالا گرفتی. یه چند باری مدال آوردی فک کردی خبریه؟ هر چی شما میخواید همون باید بشه؟؟ هر چیزی یه حساب کتابی داره. شما یه ورزشکاری نه بیشتر و نه کمتر