جرمی کلارکسون و همکارانش در برنامه «تخت‌گاز» در همکاری با شرکت آمازون برنامه جدیدی درباره اتومبیل‌ها می‌سازند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جرمی کلارکسون مجری سابق برنامه «تخت‌گاز» به همراه دو همکار خود ریچارد هاموند و جیمز می قراردادی اختصاصی با شرکت آمازون برای اجرای یک برنامه تازه در سرویس پخش ویدئوی آنلاین این شرکت امضا کردند.

حضور کلارکسون در برنامه «تخت‌گاز» علاوه بر این که با حاشیه‌های زیادی همراه بود، سود بسیاری نیز نصیب شبکه بی‌بی‌سی می‌کرد، اما پس از این که او به صورت فیزیکی یکی از اعضای این برنامه را مورد ضرب و شتم قرار داد، شبکه حاضر به تمدید قرارداد او نشد.

این مجری 55 ساله در طول سال‌ها با ترکیب شور و اشتیاق به ماشین‌ها با گزارش‌هایی بی‌پرده و متکبرانه به شهرت زیادی دست یافته بود. البته نحوه اجرای او از سوی گروه‌های بسیاری از جمله طرفداران محیط زیست، گروه‌های خیریه سلامت روانی و دوچرخه‌سواران توهین‌آمیز تلقی می‌شد.

او درباره شغل جدید خود، ضمن کنایه به کارفرمای سابق خود گفت : «احساس می‌کنم از یک هواپیمای قدیمی بیرون آمده و پا به یک سفینه فضایی گذاشته‌ام.»

شرکت آمازون اعلام کرده است که برنامه جدید کلارکسون از سال آینده از سرویس پخش آنلاین ویدئوی این شرکت پخش خواهد شد، این در حالی است که «تخت‌گاز» در شبکه بی‌بی‌سی با اجرای کریس اوانز به کار خود ادامه خواهد داد. این شرکت با بیان این که این برنامه در سه فصل ساخته خواهد شد، جزئیات بیشتری در این باره بیان نکرد.

منبع : رویترز / 30 جولای
57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهادددددددددد IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    2 0
    نميدونم هر برنامه اي كه ما دوست دتريم يهو منفجر ميشه؟ حيف
  • بی نام US ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    1 0
    سه دیوونه بانمک
  • بی نام A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 2
    این برنامه چیه؟من که ندیدم؟شما کجا دیدید
  • بی نام IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 1
    مثل برنامه فیتیله و عمو قناد شد که؟