اساتید، قاریان و حافظان برترِ شرکت‌کننده در سی و سومین دوره‌ی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، امروز با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

به گزارش خبرآنلاین، ایشان در این دیدار فرمودند: ما نباید ضعیف باشیم، باید قوی باشیم؛ قدرت فقط به سلاح و پول نیست؛ مبنای اصلی قدرت، ایمان و پایداری است. دشمن از اسلام مقتدر و شجاع می‌ترسد؛ از جمهوری اسلامی به این جهت می‌ترسند و حمله می‌کنند. حمله‌ی آنها از ترس آنها است. 

بخش پيامکي پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، تا کنون اين جملات را از سخنان ايشان منتشر کرده است:

**متأسفانه بعضی دولت‌های اسلامی به ملت‌هاشان خیانت می‌کنند. زمینه‌ی نفوذ آمریکا را فراهم می‌کنند. با طاغوت اعظم که آمریکا است همکاری می‌کنند. این گرفتاری امروز دنیای اسلام و منطقه‌ی ما است. گناه بزرگی است که مرتکب می‌شوند. آنچه وظیفه‌ی همه‌ی امت اسلام است، مبارزه برای روشنگری است. این روشنگری جهاد است. 

** سیاست‌های استکباری سعی می‌کند ما ملت‌های مسلمان را نسبت به هم بیگانه و در مقابل هم قرار دهد. ملت‌های مسلمان باید انس خود را با یکدیگر بیشتر کنند. قرآن محور مشترک و نعمت بزرگ الهی برای همه مسلمانها است. ما از قرآن دوریم، این حقیقتی است، واقعیت‌های زندگی ما با حقایق قرآنی خیلی فاصله دارد، سعادت امت اسلامی به این وابسته است که خودش را به معارف قرآن نزدیک کند.

23219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537955

برچسب‌ها