ایسنا نوشت: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصولگرایان نیروهای باتجربه، مدیر و مدبر برای انتخابات 96 کم ندارند.

سیدکمال سجادی درباره آرایش سیاسی جناح‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96، اظهار کرد: بحث انتخابات در جلسات داخلی اصولگرایان آغاز شده و احتمالا اصلاح‌طلبان در جلسات حزبی خود به این موضوع ورود کرده‌اند.

وی در ادامه در پاسخ به این دیدگاه که اصولگرایان نامزد جدی برای رقابت با روحانی ندارند، تصریح کرد: این دیدگاه صحیح نیست. جناح وسیعی مثل اصولگرایان حتما نیروی کافی دارد. من حاضرم اسم سی نفر را ببرم. ما اصولگرایان زیادی داریم که سابقه سیاسی، علمی و مدیریتی دارند.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه اصولگرایان دچار قحط‌ الرجالی نشده‌اند، افزود: ما نامزدهایی داریم که می‌توانند روحانی را در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به چالش بکشند. روحانی پیش از ریاست جمهوری، سابقه اجرایی چندانی نداشت و اصولگرایان افرادی که سوابق شبیه روحانی داشته باشند زیاد دارند که آنها کم‌کم و با نزدیک شدن به زمان انتخابات مشخص می‌شوند.

به گفته وی، احمدی‌نژاد هم ابتدا استاندار اردبیل و بعد شهردار تهران شد و سپس به ریاست جمهوری رسید.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره احتمال حضور احمدی‌نژاد در انتخابات و حمایت اصولگرایان از وی، اظهار کرد: رفتار احمدی‌نژاد قابل پیش‌بینی نیست و وضعیت وی فعلا مبهم است که اصلا می‌آید یا نه و اینکه آیا تاییدصلاحیت می‌شود؟ آمدن یا نیامدن احمدی‌نژاد و عواقب این آمدن یا نیامدن در یک ابهام شدیدی قرار دارد و از حالا نمی‌شود گفت که او حتما می‌آید و تایید صلاحیت می‌شود و اصولگرایان از او پشتیبانی می‌کنند یا نه.

سجادی همچنین درباره نحوه آرایش سیاسی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم تصریح کرد: آینده‌نگری درباره اصلاح‌طلبان سخت است، زیرا بعضی از آنها بحث عبور از روحانی را مطرح کردند و بعضی هم دنبال ادامه کار با روحانی هستند و معلوم نیست کدام دیدگاه پیروز می‌شود. با اینکه اصلاح‌طلبان زیادی در دولت هستند، اما آنها هنوز از میزان سهم خود در دولت خرسند نیستند. به هر حال یک دیدگاه در میان اصلاح‌طلبان دنبال همکاری با دولت بوده و یک دیدگاه هم دنبال ارائه نامزد برای انتخابات است.

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا دولت روحانی دو دوره‌ای خواهد بود؟ گفت: یک رسم انتخاباتی نانوشته‌ای در ایران وجود دارد که روسای جمهور، دو دولت را تشکیل می‌دهند اما رای‌آوری روحانی به حضور رقبای وی هم بستگی دارد.

سجادی در پایان گفت: کارنامه اقتصادی دولت هم بسیار اهمیت دارد. طبق آمار دولت، تورم پایین آمده با این وجود ما پیشرفت زیادی در مسائل اقتصادی نداشتیم. مردم در هنگام رای دادن به کارنامه اقتصادی دولت هم توجه زیادی می‌کنند.

216216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    0 1
    شما به اصطلاح اصولگرایان کاری کردید در هشت سال زمامداریتون که دیگه ملت هیچ اعتمادی به شماها نداشته و نخواهند داشت ..