۰ نفر
۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

اجرای شهرام ناظری در تیتراژ پایانی فیلم سینمایی «ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی با استقبال مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیتراژ پایانی فیلم سینمایی «ایران برگر» با آهنگسازی ارشک رفیعی براساس شعر «دانه‌های باران» از سروده‌های سیاوش کسرایی از سوی شهرام ناظری شوالیه آواز ایران اجرا شده است.

این قطعه در روزهای نخست عید نوروز بر روی تعدادی از سایت‌های معتبر موسیقی کشور قرار گرفت و در مدت کوتاهی تعداد زیادی بازدیدکننده یافت و مورد استقبال مخاطبان موسیقی و سینما قرار گرفت و شمار قابل توجهی از علاقمندان به موسیقی این آهنگ را برای شنیدن دانلود کرده‌اند.  

شهرام ناظری برای اولین بار است که در حوزه سینما خوانندگی یک فیلم سینمایی را برعهده دارد و در واقع برای اولین بار است که یک تک اثر نیز از او به صورت جداگانه در رسانه‌های گروهی کشور منتشر می‌شود.

آهنگ تیتراژ پایانی فیلم سینمایی «ایران برگر» سال گذشته بر اساس شعر بهانه که به دانه‌های باران مشهور است از سروده‌های سیاوش کسرایی توسط ارشک رفیعی و با همکاری نوازندگان حرفه‌ای موسیقی در قالب ارکستر بزرگ ساخته شد و شهرام ناظری خواننده سرشناس موسیقی ایران اجرای آن را برعهده گرفت.

مراحل ضبط نهایی این اثر از سوی آرش عادل‌پور در استودیو «ترانه سمان» در تهران انجام شد و زهره سلطانی نیز به عنوان مدیر تولید در اجرای این اثر همکاری داشتند.

«ایران برگر» از جمله فیلم‌های اکران نوروزی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است و هم اکنون طبق آمار رسمی سیستم سینماهای مکانیزه کشور در سال 94 با فروش بیش از 600 میلیون تومان در صدر فروش اکران نوروزی سینمای ایران قرار دارد و کماکان پیشتاز فروش است.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    12 0
    عشقه عشق