۰ نفر
۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۶
شما نیمه‌شب به سالن سینما می‌روید؟

مسئولان اکران فیلم‌هایی سینمایی بعد از استقبال مخاطبان از سئانس‌های شبانه اکران فیلم‌ها، ابراز امیدواری کرده‌اند با موافقت نیروی انتظامی اکران شبانه در تابستان ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طرح اکران «اذان تا اذان» که پنج سال قبل برای درآوردن اکران ماه مبارک رمضان از رکود پیشنهاد و اجرایی شد، امسال هم در جریان ماه مبارک رمضان به مرحله اجرا رسید. براساس این طرح مخاطبان امکان آن را پیدا می‌کنند که شبانه به سالن سینما بروند و به تماشای فیلم بنشینند.

به تازگی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌و گو با «مهر» بیان کرد طرح نمایش فیلم در سانس های نیمه شب در سینماها در صورت اجازه نیروی انتظامی اجرایی می شود.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به استقبال مردم از سانس های نیمه شب سینماها که در طرح «افطار تا سحر» ماه رمضان اجرایی شد، بیان کرد: با توجه به گرمای هوای تابستان و استقبال مردم از سانس های نیمه شب سینماها در اکران رمضان، تصمیم گرفتیم اکران فوق العاده فیلم ها در سینماها در تابستان نیز ادامه داشته باشد ولی این تصمیمی است که باید از سوی نیروی انتظامی نیز مجوز بگیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر پیشنهاد سانس های فوق العاده سینماها بعد از نیمه شب به وزارت ارشاد ارائه شده است و این وزارتخانه نیز در حال رایزنی با نیروی انتظامی است. صنف سینماداران نیز برای اجرای این طرح در انتظار پاسخ نیروی انتظامی است.

فرجی در پایان تاکید کرد: معمولا سینماها روزهای پنجشنبه و جمعه به دلیل استقبال مخاطبان، سانس ویژه بعد از نیمه شب دارند و همین تجربه نشان می دهد که اگر ما بتوانیم در روزهای دیگر هفته نیز اکران نیمه شب داشته باشیم در اصل تسهیلاتی را برای مردم قائل شده ایم تا راحت تر بتوانند از برنامه های سینما استفاده کنند. به هر حال امیدوارم شرایطی فراهم شود تا این روند در طول تمام شب های تابستان ادامه داشته باشد.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 0
    فكر ميكنم سانس دوازده و يك شب طرفدار داشته باشه هم ترافيك كمتره هم جاي پارك راحت تر گير مياد هم هوا خنك تره