تصاویری از دیدار آنجلینا جولی با کودکان جنگ‌زده میانمار

آنجلینا جولی پنج‌شنبه 8 مرداد به دیدار کودکانی رفت که قربانی جنگ‌های داخلی در میانمار شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنجلینا جولی روز پس از دیدار با مقامات رسمی میانمار، به ایالت کاچین در این کشور رفت. این منطقه از میانمار از فقرشدید و دهه‌ها خشونت رنج می‌برد. او در این سفر با برخی از هزاران نفری که قربانی جنگ داخلی در این ناحیه از میانمار شده‌اند، دیدار کرد. هزاران آواره در شرایطی اسفناک در اردوگاه‌های مستقر در میتکینا، مرکز ایالت کاچین زندگی می‌کنند.

جولی در میانمار

بازیگر سینمای هالیوود در این سفر فرزندخوانده خود پکس را در این سفر به همراه خود آورده است. فرزند خوانده او اصالتی ویتنامی دارد. جولی به عنوان نماینده ویژه کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در این بازدید برای نشان دادن گرفتاری آوارگان و بهبود حقوق بشر در این کشور تلاش خواهد کرد.

جولی در میانمار

در حالی که هزاران فرد آواره در اردوگاه‌های دولتی هستند، قسمت عمده آوارگان یعنی چیزی در حدود 70 هزار نفر از آنها در مناطق تحت کنترل ارتش جدایی‌طلب کاچین زندگی می‌کنند. بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی از جمله سازمان دیده‌بان حقوق بشر خواهان برقراری آتش‌بس در این منطقه شده‌اند، اما تقاضای آنها از سوی طرفین درگیر نادیده گرفته شده است.

جولی در میانمار

جولی چهارشنبه 7 مرداد در اولین بازدید خود از میانمار که یک قسمت از برنامه او برای سفر به جنوب‌شرق آسیاست، با رئیس‌جمهور این کشور دیدار کرد.

منبع : دیلی‌میل / 30 جولای
57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 4
    پس اون مسلمونای بیچاره ای که سوختن چی ؟
  • بی نام IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    2 11
    اشتباهاتی داشته دردنیای بازیگری ولی عملکرد فعلی ایشان خیلی زیباست داره یه جورایی نشون میده که مثل بقیه هالیودیها غرق نشده در لجن زار سینماومیخواد خودشو بالا بکشه
  • بی نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    1 5
    چقدر دل بچه ها به حال خانم جولی سوخته وقتی دیدند همچین اندام نحیفی داره حتما فک کردن چند سال غذا نخورده