کیمیایی خواستار اکران فیلم توقیفی‌اش شد

مسعود کیمیایی کارگردان مطرح اعلام کرد از میان فیلم‌های قدیمی‌اش ،بیشتر از همه به اکران فیلم «خط قرمز» در گروه هنر و تجربه علاقه‌مند است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیمیایی در پاسخ به این سئوال که با توجه به اکران فیلم‌های قدیمی فیلمسازانی مثل بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی و امیر نادری در گروه هنر وتجربه، آیا تمایل دارید که فیلم‌های قدیمی شما هم به نمایش در بیاید، گفت: «بله علاقه دارم .چرا علاقه نداشته باشم؟ ولی برای نمایش برخی از کارهای قدیمی‌ام مشکلاتی وجود دارد. ولی خود من بیشتر از همه تمایل به اکران فیلم خط قرمز دارم و فکر نمی‌کنم برای اکران این فیلم مشکلی وجود داشته باشد.»

«خط قرمز»  به کارگردانی مسعود کیمیایی و محصول سال ۱۳۶۰ است. داستان این فیلم درباره یکی از مأموران ساواک به نام امانی است که با زنی به اسم لاله ازدواج می‌کند. در جریان حوادث اتقلاب برادر لاله به دست ماموران ساواک می‌افتد و امانی رای به قتل او می‌دهد. لاله با کمک اطلاعاتی که جمال دوست برادرش به او می‌دهد پی به ساواکی بودن شوهرش می‌برد و او را بازخواست می‌کند...سعید راد ،فریماه فرجامی ،خسرو شکیبایی و جمشید هاشم پور... از حمله بازیگران این فیلم هستند.

پیش از این فیلم‌هایی چون «گاو» داریوش مهرجویی، «ساز دهنی» امیر نادری، «باشو غریبه کوچک» بیضایی و ... در گروه هنر و تجربه اکران شده‌اند که با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =