تصویری مربوط به 38 سال پیش که در آن برد پیت بازیگر «مورد عجیب بنجامین باتن»، در اسپرینگفیلد میزوری کنار هم‌بازی‌های خود در تیم بسکتبال دیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازیگر سرشناس سینمای هالیوود و برنده جایزه گلدن گلوب، پیش از ستاره شدن در دنیای سینما ستاره تیم بسکتبال مدرسه بود. تصویر زیر مربوط به سال 1977 بوده و او را در کنار هم‌بازی‌هایش در اسپرینگفیلد میزوری نشان می‌دهد.

برد پیت

ویلیام بردلی پیت سال 1963 در اکلاهاما به دنیا آمد. خانواده او مدت کوتاهی پس از بدنیا آمدن او به اسپرینگفیلد در میزوری نقل مکان کرد. پیت در دانشگاه میزوری به تحصیل در رشته روزنامه‌نگاری پرداخت، اما به دلیل علاقه زیادی که به فعالیت در دنیای سینما داشت، دو هفته پیش از فارغ‌التحصیل شدن دانشگاه را ترک کرد و برای دنبال کردن رویاهای خود به لس‌آنجلس رفت.

او فعالیت خود را در دنیای فیلم‌سازی سال 1987 با ایفای نقش‌های کوتاهی در فیلم‌های «هیچ راهی به بیرون نیست» و «کمتر از صفر» آغاز کرد. او سال 1988 نخستین بار در فیلم «نیمه تاریک خورشید» محصول مشترک آمریکا و یوگوسلاوی بازی در نقش اول یک فیلم را تجربه کرد. اکران این فیلم به دلیل جنگ‌های استقلال کرواسی تا سال 1997 به تعویق افتاد.

از فیلم‌های مشهوری که این بازیگر در آنها حضور داشته، می‌توان به «هفت» ساخته دیوید فینچر، «12 میمون» ساخته تری گیلیام و «یازده یار اوشن» به کارگردانی استیون سودربرگ اشاره کرد.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    25 4
    بهترین فیلمش باشگاه مشت زنیه خیلی پر محتواس
    • بی نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
      7 13
      بهترین فیلمش مورد عجیب بنجامین باتن هست . هفت سال در تبت هم معرکه س
  • بی نام A1 ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    12 1
    عین دختراست. یعنی اگر تیتر می زدید خواهر بسکتبالیست برد پیت من باور می کردم