روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:


فیلم «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم در تهران، با 25 سالن سینما سه میلیارد و 600 میلیون تومان فروخت و در دیگر شهر‌ها هم با 50 سالن به فروش یک میلیارد و 650 میلیون تومان رسید که در مجموع پس از 50 روز اکران پنج میلیارد تومان فروخت.

دیگر فیلم پرفروش این روزهای سینما، «گینس» که محسن تنابنده علاوه‌بر بازی، نویسندگی و کارگردانی آن را نیز بر عهده دارد از مرز دو میلیارد تومان عبور کرد. به گفته‌ی نورالله خزاعی یكی از عوامل پخش نور تابان، این فیلم بعد از حدود 23روز اکران و اكران در 33 سالن در تهران به فروش یک میلیارد و 600 میلیون تومان رسید و در دیگر شهرها هم با مجموع 60 سالن تا کنون با فروش 650 میلیون تومان روبه‌رو شد.

محرم براتی  فروش فیلم «عصر یخبندان» ساخته مصطفی کیایی را در این روزها رضایت‌بخش می‌داند. این فیلم که وارد هفته‌ چهارم اکران خود شده است در تهران و شهرستان‌ها با حدود 50 تا 60 سالن به مجموع فروش یک میلیارد و 250 میلیون رسیده است.براتی همچنین با اشاره به توقف اکران فیلم «رستاخیز»، گفت كه به‌دلیل متوقف شدن اکران فیلم «رستاخیز»، فیلم «عصر یخبندان» در این فاصله به سالن‌های اصلی برگشت و امید به فروش این فیلم بیشتر شده است.

فیلم سینمایی «از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید» ساخته کمال تبریزی كه یكی دیگر از فیلم‌های روی پرده است در آخرین آمار اعلام شده پس از 21 روز اکران در 20 سالن تهران 250 میلیون تومان فروخت و در دیگر شهرها هم با 15 سالن سینما 70 میلیون تومان فروش داشته است.

17302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =