مهر نوشت: معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در زیرگذر فرهنگی تئاتر شهر و موزه سیار علوم و فناوری ملی ایران در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) خبر داد.

محمد بنی حسن سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو تهران گفت: نمایشگاه صنایع دستی به منظور حمایت از تولید ایرانی و در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی برگزار شده است.

او با اشاره به محصولات ارائه شده در این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه صنایع متنوعی از جمله زیورآلات دست ساز، اقلام چوبی دست ساز، صنایع سفالی و سرامیکی، چرم دوزی، کار با شیشه، پوشاک و سایر صنایع دستی در معرض دید و فروش عموم شهروندان قرار گرفته است.

او تاکید کرد: این نمایشگاه روزانه میزبان شهروندان و مسافران در ۶۰ غرفه عرضه کننده این محصولات است و تا تاریخ ۹ مرداد ماه ۹۵ ادامه دارد.

محمد بنی حسن در ادامه به برگزاری نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری در ایستگاه امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با مشارکت موزه ملی علوم و فناوری ایران برپا شده که در آن تصاویر موزه ملی علوم و فناوری ایران و توضیح آزمایشات علمی برای بازدیدکنندگان به نمایش در می‌آید.

این نمایشگاه با هدف آگاهی بخشیدن به شهروندان تهرانی و پاسخگویی به سؤالات مردم در رابطه با موزه ملی علوم و فناوری برپا شده است.

این نمایشگاه تا تاریخ ۸ مرداد ماه از ساعت ۸ الی ۲۰ شب در ایستگاه امام خمینی (ره) پذیرای عموم شهروندان و مسافران مترو خواهد بود

47236

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =