فیلم سینمایی «امروز» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی موفق به کسب جایزه سپاس سیگنیس (SIGNIS) از جشنواره بین‌المللی فیلم واشنگتن دی‌سی آمریکا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرانک فراست قائم مقام سیگنیس و رییس هیات داوران در پیامی ضمن ابراز خرسندی از موفقیت فیلم «امروز» در این جشنواره گفت: «من در مقام رییس هیات داوران سیگنیس بسیار خرسندم که فیلم «امروز» موفق به کسب جایزه سپاس سیگنیس شده است. ما همگی بر این عقیده‌ایم که این فیلم، فیلمی عالی و تحسین‌بر‌انگیز است.»

همچنین در بیانیه هیات داوران جشنواره نیز آمده است: «هیات داوران سیگنیس این جایزه را به فیلمی تقدیم می‌کند که بیانگر معنا و مفهوم انسانیت در دنیایی رنگ به رنگ و پرچالش باشد و از آن تجلیل به عمل آورد. امسال در مورد فیلم «امروز» هیچ یک از ما تردیدی نداشتیم که این فیلم با معیارهای این سازمان هماهنگ است و سزاوار تقدیر و تشکر و تحسین.»

سیگنیس (SIGNIS) سازمان رسانه‌ای رسمی در حوزه اموربین‌الملل مذهب کاتولیک است که در ۴۰ فستیوال جهانی از جمله کن، برلین، ونیز و بسیاری دیگر هیات داوری مجزا دارد. جوایز این بخش از داوری براساس دستاوردهای هنری و نیز ارزش‌های انسان‌دوستانه به فیلم‌ها تعلق می‌گیرد.

در ادوار گذشته جشنواره فیلم فجر، بنیاد سینمایی فارابی در همکاری با سازمان رسانه‌ای سیگنیس (SIGNIS) جایزه بین‌الادیان را توسط هیات داوران بین‌المللی به فیلم منتخب اهدا می‌کردند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =