مهر نوشت:

حامد بهداد که نقش خواننده‌ای به نام بلبل را در مینی سریال «دندون طلا» ایفا می‌کند، این روزها در یک قهوه‌خانه مقابل دوربین است.
تصویربرداری سریال تازه داوود میرباقری با نام «دندون طلا» این روزها از مرز ۵۰ درصد گذشته و عوامل کار را در لوکیشنی حوالی خیابان اندرزگو در یک قهوه‌خانه ادامه می‌دهند.

اکنون گروه شب‌کارند و حامد بهداد، مهدی فخیم‌زاده و سیروس گرجستانی بازیگرانی هستند که مقابل دوربین میرباقری قرار گرفته‌اند.

گروه تولید این مینی‌سریال پیش از این در خیابان ۱۷ شهریور و محله تیردوقلو مشغول کار بودند. لوکیشن اصلی بازی حامد بهداد که نقش بلبل را در «دندون طلا» دارد، در خانه عنایت سرخوش با بازی حمیدرضا آذرنگ است.

بهداد در این سریال نقش خواننده‌ای را بازی می‌کند که در قهوه‌خانه قنبر با بازی مهدی فخیم‌زاده مشغول به کار است.

باران کوثری و کاظم هژیر آزاد از جمله آخرین بازیگرانی هستند که به فهرست بازیگران «دندون طلا» اضافه شده‌اند.

مهدی فخیم زاده، حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ، ستاره اسکندری، حسن پورشیرازی، سیروس گرجستانی، محسن قاضی مرادی و علی فتحعلی بازیگران اصلی این پروژه هستند و پیوستن بازیگران جدید به گروه ادامه خواهد داشت.

این مجموعه که برای توزیع در نمایش خانگی ساخته می‌شود، ۱۸ اسفند ماه در یکی از سینماهای قدیمی حوالی جنوب شهر تهران کلید خورد.

در خلاصه داستان «دندون طلا» آمده است: نیر دختری مهاجر با پدری علیل ساکن حلبی آبادهای حاشیه شهر تهران و مشغول دوره‌گردی و دست‌فروشی است. او با پاسبانی به جرم سد معبر کردن درگیر شده و پا به فرار می‌گذارد و به قهوه خان‌ ای پناه می‌برد که پاتوق عده‌ای از لات و لوت‌های شهر است، صاحب قهوه‌خانه شخصی است به نام قنبر دیزل (ملقب به «دندون طلا» ) به نیر پناه می‌دهد. قنبر از شجاعت و پاکدامنی و زحمت‌کشی نیر خوشش می‌آید و نیر نیز از جوانمردی و حق طلبی او. این آشنایی منجر به عشقی آتشین شده که فرجامش بارداری نیر است. قهوه‌چی بعد از آنی که عشقش فروکش کرده است پشیمان شده و منکر بچه می‌شود... نیر وقتی با طینت ناپاک قنبر مواجه می‌شود تصمیم هولناکی می‌گیرد. او قصد دارد به کمک بچه‌ای که در شکم دارد از قهوه چی انتقام بگیرد. اما...

از عوامل تولید «دندون طلا» می‌توان به نویسنده و كارگردان: داوود میرباقری، مدیر تصویربرداری: سهیل نوروزی، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، طراح گریم: کامران خلج، صدابردار: رشید دانشمند، دستیار کارگردان: حامد میرباقری، دستیار تولید: فواد بوربور، برنامه ریز: فرزاد رحمانی، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی، عكاس: مانی لطفی زاده، مشاور اقتصادی: برهان دارابی، دستیار تهیه: ایمان میرباقری، مدیر تداركات: حامد پرهیز، مدیر تولید: مهدی بدرلو، مجری طرح: مجید مطلبی و تهیه‌کننده: مهران برومند اشاره کرد.

پیش از این نمایش «دندون طلا» به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری سال ۷۸ به اجرا در آمده بود.

5858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فواد محمدی ارومیه IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    3 1
    امیدواریم مثل همه ی سریال های پخش شده در رسانه ی شبکه خانگی این سریال نیز عالی باشد . فواد محمدی ارومیه / تشـکر